Gå til innhold

Opphengt i eksene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fatter altså ikke hva dette er, jeg har et par lange forhold bak meg før jeg møtte mannen som jeg nå er gift med og har barn med. Det er alltid jeg som har gått fra dem, jeg har fortsatt aldri blitt forlatt selv.

Vi har det fint sammen, men jeg tar meg stadig i å fantasere om ekskjærestene mine, hvordan ville livet vært med dem? Ser fordelene ved dem og sammenligner mennen min med dem. Ikke alltid til hans fordel.

Hvorfor driver jeg med dette, jeg vet at en eks er en eks av en grunn og hadde jeg fått muligheten til å forlate mannen min for en av dem (spesielt en av dem jeg tenker enormt mye på), så ville det vel vært stas i et halvt års tid, så hadde jeg vel begynt å fantasere om min nåværende mann.

Gi meg et slag i hodet jenter, si noe som får meg til å skjønne hvor latterlig dette er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er latterlig!

*slag i hode*

Ingen er perfekte og alle har en side som man liker veldig godt.

Sånn er det med ekser også

Men tenk at det er en grunn for at du har forlatt de, og tenk på den delen hele tiden.

Du kan si til deg selv at: greit der og der er han "bedre" men mannen min er bedre der og der OG der og derfor er jeg sammen med HAN!

Fortid er fortid og framtiden er mannen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...