Gå til innhold

Zazzy har sett på deg nå :)


-mtp-

Anbefalte innlegg

" Hvis du vil se tilbake blir jeg glad! 230982. Se rundt fødsel, du har jo allerede sett på når, ser du noe annet tidspunkt nå? Ser du noe ang baby? (frisk, vekt, utseende, osv) Kjærligheten, Ja i det hele tatt om du får opp noe rundt meg og min nærmeste fremtid, er åpen for alt :) Å ja..jobb etter permisjon, kommer det til å ordne seg? blir jobbsøker. Stor klem! "

------------------------------------------------------------------------------------------------

Får opp at du ikke skal ha noe problem med å får deg jobb etter permisjons tiden :) Får jobb fort og greit :)

 

Eg er ikke den som har hatt det beste synest når det gjelder vekt på babyer :P men utsene der i mot vil h*n vere ganske lik deg i begynnelsen :) Etter hvert vil det bli litt pappa preg i H*n :P

 

Får opp en Ok kjærlighet på deg... Men det er noe eg ikke helt klarer å se forbi :( Men kan se igjen en annen dag mulig eg ser noe mer da...

 

Får opp september sterkt her :D Mulig det er noe fødsel rundt deg da? iallefall september kommer sterkt inn på hva det no måtte vere :P

Mars er også en mnd som skiller seg ut, mulig du da begynner å sette tanker mot jobb eller evt får et svar fra jobb:p

Er du forlovet eller gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei så gøy :)

 

Håper du har rett i forhold til jobb! Får vente å se :)

Vet bare at hun er litt mindre enn gjennomsnittet, så antagelig blir hun ikke så stor. Ang kjærligheten har jeg det kjempebra med min kjære, supermannen min! :-D September er måneden jeg har termin i så kan jo være derfor du får det opp så sterkt? Har en følelse selv på at jeg føder denne måneden..men kanskje er det bare ønsketenking, hehe, jeg er verken forlovet eller gift nei, bare samboere :)

 

Takk for titten, mye jeg ikke kan vite enda, men skal gi tilbakemelding når jeg vet noe :) Er mest spent på når fødselen blir da..går liksom bare å veeenter nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm skjønner ikke hva du mener nå? Skrev du til feil person eller er jeg bare treg? hehe.

 

For øvrig fikk du opp sist på august ang fødsel sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, har da sett på ei anna og hun hadde termin dette året men eg sog fødsel rundt i februar på henne... men bare lurte på om det var deg... Ikke sett noe feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, nei håper jeg slipper å vente til februar!! hehe. 28. aug, men ikke fødsel? hmmm hva kan det være da tro, noen tips? :P Selv har jeg fått opp 8-tall på meg selv..8. eller 18. tenkte jeg..eller muligens 28.?:) Kan jo være 8. sept også :) Blir speeeennende dette!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...