Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Kommer jeg bare inn på føden, så er det full rulle? Har hørt at jeg får en venflon i hver arm. Hva slags medisin er det jeg får? Får jeg se/holde babyen med en gang etterpå? Ligger jeg alene på oppvåkningen slik jeg gjorde under akutt ks sist? Hvor lenge ligger en på sykehuset? Sist lå jeg 5 dager siden stingene skulle tas etter så mange dager. Men nå skal jo ikke stingene tas lenger, de forsvinner av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå