Gå til innhold

Trøske, behandling og amming


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jar fått foreskrevet Diflucan (fikk flucoazol) 100mg. Det står i felleskatalogen at dette ikke skal tas når man ammer.... legen sjekket ekstra grundig, men jeg er likevel litt skeptisk...

 

Trøske er vel forholdsvis vanlig for ammende spedbarn å få, og hvordan behandles da dette?

 

 

andre som har erfaring?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mycostatin til å smøre på i barnets munn, canesten salve til brystet.Må vaskes av før amming erjeg vant med,....

Skrevet

jeg fikk canesten (trengte ikke å vaskes av), og corsodyl munnskyllvann til å pensle i bayens munn et par ganger om dagen, samt at jeg penslet med solo flere ganger daglig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...