Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg jar fått foreskrevet Diflucan (fikk flucoazol) 100mg. Det står i felleskatalogen at dette ikke skal tas når man ammer.... legen sjekket ekstra grundig, men jeg er likevel litt skeptisk... Trøske er vel forholdsvis vanlig for ammende spedbarn å få, og hvordan behandles da dette? andre som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Mycostatin til å smøre på i barnets munn, canesten salve til brystet.Må vaskes av før amming erjeg vant med,....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 jeg fikk canesten (trengte ikke å vaskes av), og corsodyl munnskyllvann til å pensle i bayens munn et par ganger om dagen, samt at jeg penslet med solo flere ganger daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå