Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg har tenkt å kjøpe en vibrator - for å piffe opp sexlivet litt... Er det noen som har anbefalinger? Lurer litt på we-vibe som kan brukes innvendig og utvendig, og også mens man har sex/samleie. Og orgasmekrem - hva kan dere anbefale?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 henger meg på litt her.... vi vil også eksprimentere litt..... forresten, vi har en massasje/godteriolje/glidemiddel e.l. fra kondomeriet vi bruker, en hjerteforma flaske. Fåes i flere farger/smaker. Den røde som vi har blir varm og det blir ekstra hett under akten. Litt klissete, men spesielt er den digg når vi suger/slikker, den smaker så godt! Mannen sier også at orgasmen er bedre og varer lengre for ham når vi bruker denne. For min del blir det selvfølgelig bedre, fordi hele akten blir hetere..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Kjøpte nettopp en dildo. Hugser ikke hva den heter, men var iallfall reklame om den på tv:-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Jeg bruker mye sexleketøy. Det er liksom "min" ting hehe Alt kommer ned til hvor følsom du er der nede. Jeg trenger en kraftig en, så jeg bruker en som er oppladbar (høres dramatisk ut, men er ikke det) Den funker også hvis du er veldig følsom da den kan regulere i styrke, pluss masse forskjellige pulserende programmer. Koster vel 1200 på kondomeriet. Men den ser utrolig fin ut (rosa og gull) men den er kun til klitten. Anbefales. Ellers er det mye digg på kondomeriet. Prøvd å bli bint fast? Med sexy hvitt lær som er rosa pus inni sånn at det ikke gjør like vondt som handjern? Anbefales! Dritt digg, det er med fotlenker, handlenker, liten søtt "spanker" og bind for øynene!! Sexy! Typen ELSKER det! Når du skal ha en som er inni så begyn med en som ser litt grei ut, jeg er ikke så glad i å ha noe inni meg, pikken holder lenge Bruker kun vibrator for klitten Men synes "kaninen" er helt OK! Ri og bruk en sånn vibrator og du da slipper du orgasmekrem ) Ta en titt inne på: www.kondomeriet.no MYE lekkert der
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Jeg er veldig følsom der nede og jeg klarer faktisk ikke komme uansett hva jeg bruker- og jeg har brukt det meste;) Så hvis noen har noen supre tips som er 100% garanti, let me know..heheh Kaninen har jeg, deilig er det, men jeg klarer ikke komme
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Men hvordan "komme" er det du mener? Klitoris orgasme eller g-punkts orgasme?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Hmmmm... Da er jo ikke kanin noe tess, synes jeg. da anbefaler jeg den litt dyre Lar du deg selv komme? Slapper du helt av? Prøvd å ri mens du bruker en klitorisvib? Funker veldig fint på meg og jeg er lite følsom! Jeg KAN bruke laaaaaang tid på å komme selv. Men hvis du fokuserer mye på det kommer du aldri. Er det liskom digg hele tiden mens så er det alt? Prøvd dusjen? Jeg har et masasje dusjhode som kan stille inn en litt hard stråle. DEN funker helt sinnsykt bra *drømmer seg litt bort* + at hvis du har den så er det gratis
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Jeg har rabbit! Den er bra! We wibe har jeg også, men syns faktisk den ikke er noe særlig... Vrir seg, og treffer ikke rett. I tillegg er den ubehagelig for mannen! The cone, anbefales på det sterkeste! Etter at jeg fikk den, har det andre fått ligge... Mannen liker den også, da den ikke er i veien når han tar meg bakfra!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #11 Skrevet 4. august 2011 Jeg slapper helt av og det er utrolig deilig og jeg er nesten "der", men så klarer jeg det ikke lengre, det blir så intenst at jeg klarer ikke "slippe" hvis du skjønner? Jeg er 32 år og har ingen traumer bak meg altså
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #12 Skrevet 4. august 2011 hmmm. Ja skjønner hva du mener. dette var vanskelig..Blir liksom litt lei meg jeg når ikke folk kan komme. Har du prøvd dusjen? (maser på denne for den er ganske utrolig) Har du kommet når du er alene uten mannen din? Eller er det det samme da?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #13 Skrevet 4. august 2011 Har prøvd dusjen ja..og jeg kommer verken alene eller med mannen:(
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #14 Skrevet 4. august 2011 Uff, nei du da vet jeg ikke Føler med deg! Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #15 Skrevet 4. august 2011 Takk for det.. Har vært ganske frustrerende, men er blitt vandt til det og regner i grunnen med at jeg heller aldri kommer til å få oppleve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå