Gå til innhold

Gutt eller jente mon tro...


Suen

Anbefalte innlegg

Jeg er så vanvittig nysgjerring på om det er en gutt eller en jente som bor inni magen min. Jeg kan nesten ikke vente til jeg kommer på ultralyd.

Men så en dag kom jeg over dette fødselskartet som hevder at det er 99% sikkert, på å angi rett kjønn. Det stemmer faktisk med min sønn og med sønnene til en venninne. Men dette kan jo være tilfeldig også. Så dere som har barn fra før av... Stemmer dette kartet med deres barn?

 

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsom :) Jeg har ingen fra før så vet ikke om den stemmer men hvis det stemmer på meg så skal vi ha ei jente :) Blir spennende å se kjønnet etterhvert, men merker jeg ikke tenker på mye på det enda. Tenker mer på at det skal gå bra! Er 9+5 eller 10+0 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer med mine to sønner også:-)

I følge fødselskartet skal det bli jente denne gangen.

Så da gjenstår det bare å se om det stemmer denne gangen

 

Vi ønsker å vite kjønn på ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

I 09 viste den at jeg skulle få jente, tviling nr 1 var jente, tvilling 2 gutt (mistet de desverre)

I fjord viste den gutt, og det stemte også.

Denne gangen viser det jente, så da er det bare å vente å se til ultralyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slike ting er utrolig spennende, men det ser ikke helt ut til å stemme på min famile! Jenta mi skulle vært gutt, og det samme gjelder min mor og tante også, mens meg selv stemmer det på!

 

Men i følge kineserne skal jeg få en jente til, så det får vi se om stemmer på ul om noen uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig nysgjerrig!! Det stemte med mine to forrige svangerskap (jeg fikk gutter). Denne gang sier kartet jente. Det blir spennende og høre hva de sier på UL. Er alt for nysgjerrig til å vente til fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte ikke for meg forje gang... så blir spennende å se om det passer denne gangen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Det stemmer overhode ikke. Ingen som syns det er merkelig at hvis man f.eks er 31 år, vil man bare ha mulighet til å få en jente store deler av åre

t? Dette henger jo ikke på grep i forhold til vitenskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme med min datter. men så har jeg sjekket opp mot meg selv og mine brødre samt mannen og hans brødre og da er det noen som passer, andre ikke. Så det handler vel om at det er 50% sjanse for å treffe, og da vil det nødvendigvis treffe på noen. Ville syntes det var rart dersom det faktisk var slik at alle som var 22 år og ble gravide i juni fikk samme kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har også prøvd å sjekke opp i om det stemmer med de i min familie også, men kom fram til at det er jo ofte et slingringsmonn på rundt en måned, om man føder før eller etter termin, så jeg fant ut at det hele ble veldig usikkert.

Så det var derfor jeg spurte innpå her, siden de fleste mødre har full kontroll på nårtid barna deres ble unnfanget. Det er jo overraskende mange det stemmer for. Feilmarginen her inne, kan jo være at de som det ikke stemmer for unnlater å skrive det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, spennende.. Det stemte på min første som ble en gutt og denne gangen skal det ifølge kalenderen bli en gutt til.. Vet jo ikke det enda, men har hele tiden hatt en sterk magefølelse på at dette blir en gutt til så da blir det jo spennende å se! Men, det bli lenge til da! Jeg skal nemlig ikke vite kjønn denne gangen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...