Gå til innhold

Pappa som misliker å være i permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?

Pappaen til jenta mi liker ikke å være hjemme. Det er heldigvis ikke så lang tid igjen nå, men dette påvirker forholdet vårt noe kolossalt!

Han sier han koser seg med jentungen, og jeg vet at hun har det bra. Det er ingen bekymring.

Men for meg er det super-frustrerende å komme hjem til en mann som er sliten og sur, og til et hus hvor det råder fullt kaos. Litt forventninger til at han gjør litt hjemme har jeg hatt, men de er ikke innfridd i det hele tatt. Sammenlignet med da jeg var hjemme, gjør han ingenting! Jeg forventer ikke middagen på borde, men jeg forventer at kjøkkenbenken er ryddet og ting satt inn i oppvaskmaskinen. Men, nei da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå postet maskinen for meg, gitt.

Men det jeg vil fram til er at ikke bare er jeg nervøs for barnehagestart om kort tid, men jeg lurer på hvordan det blir framover! Det er jo nå framover hvor vi skal få hverdagen til å gå opp at det blir utfordringer. og allerede krangler vi hver dag! Stemningen er pottesur omtrent fra jeg kommer inn døra - og det gjelder oss begge. Det er forferdelig slitsomt.

Er det noen som har noen råd til meg?

Skrevet

feil forum. poster på anonym istedet der jeg mente å gjøre det.

Skrevet

Har heldigvis ikke erfaring med dette, men jeg hadde ikke akseptert annet enn at han tok seg selv i nakken, tok vare på ungen vår etter beste evne, og selvfølgelig også tok i et tak hjemme slik 99 % andre klarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...