Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Vi har ikke lyst å fortelle det til noen, men vi skjønner jo at vi må det før eller siden. Så hva er deres plan? Noe morsomme ideer for hvordan man kan gjøre det når tiden er inne?
esperanza84 gravid:) Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Skjønner dere veldig godt:) Har egentlig ikke lyst å fortelle noen det heller. En venninne av meg tok ultralydbilde i en konvolutt og sa at det var brev til foreldrene:) Det var jo litt artig! Og om det er en bursdag el andre festligheter så kan en jo si det da:) Evt pakke inn i en gave? Aner ikke hvordan vi skal si det enda...tar det når den tid kommer:) Hvor langt er du på vei?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2011 Jeg er bare 4+3 så jeg har enda leeenge igjen til jeg bør si noe. Heldigvis Vi snakket om det her om dagen, og det hadde egentlig vært veldig morsomt å se hvor lang tid det tar før omgivelsene skjønner det. Det er vel egentlig vår "morsomme" idè. hehehe:p Vi har også en mistanke om at svigerbror og hans frue prøver, så hadde vært morsomt om de kom å fortalte oss at de ventet smått i feks juni. (eller hvordan som helst dato etter vår termin) Uansett så kommer vi bare til å gratulere dem og ikke fortelle dem at vi også er gravide;)
klatrejenta Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Gjør som venninnen min, hun ba til fest hjemme hos seg og la en bolle i ovnen på kjøkkenet (trenger bare å sette på lyset i stekeovnen) og sa ingenting men visste at de fleste ville gå forbi stekeovnen når de skulle ha seg en øl i kjøleskapet. Det tok minst 3 timer før noen begynte å kommentere det og faktisk over 2 timer før alle faktisk skjønte at det var mer enn "en bolle i ovnen" og ikke bare en spøk.
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Morsomt Jeg vet om en som sendte baby sokker i posten til moren og faren sin
aloha83 Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Vi har et vennepar som fikk laget en t-skjorte med print på hvor det stod 'Inne i min mors mave, ligger det en gave. Jeg skal bli storesøster!' Så hadde kommende storesøster på seg den i et familieselskap
MammaMø med to små Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 en venninne ga ultralydbilde til sønnen sin, tok bilde og la det ut på facebook:) syns det var litt moro:)
fresh Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Jeg skal skrive på et kort formet som et hjerte "jeg skal bli storebror", så skal jeg ta bilde av storebror som holder hjertet opp, så skal vi sende det i posten til svigermor. Mine foreldre har så mange fra før, så de skal vi invitere på middag og legge en stork på tallerken
Fru_Heidi Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Vi fortalte det til barna våres på 7,8,10,10 i dag tidlig ved frokostbordet.. vi sa vi hadde noe å fortelle de om noe som kom til å forandre litt fremtiden som skulle skje i mars.. Men de måtte få lov til å tippe litt først, å du verden for noen underlige forslag vi fikk men de klarte å tippe riktig også og de vart glade og begynte til og med å panlegge bo situasjon,navn,vognfarge,bilstol artig
Småting Skrevet 4. august 2011 #11 Skrevet 4. august 2011 Har termin på Mormorens bursdag med denne, så om noen dager kommer vi til å overrekke en konvolutt med ultralydbilde og si at vi har bestilt bursdagspresangen hennes allerede, men at den ikke blir levert før på dagen, men at her er en forsmak. Kommer kanskje til å legge til en kommentar om at det er en gave som kommer til å kreve en del vedlikehold/tillegsutstyr etc. Forrige ble presentert ved at storebror (da 1 1/2 år) ble sendt inn til besteforeldre med et bilde av graviditetstesten med et tydelig plusstegn på. Kan faktisk ikke huske hvordan nr. 1 ble avslørt???
Småting Skrevet 4. august 2011 #12 Skrevet 4. august 2011 Festlig! Kommer kanskje til å bruke den på venner :-)
Gjest Milla med 1 Jente og Spire Skrevet 5. august 2011 #13 Skrevet 5. august 2011 På en måte kunne vi ha lyst til å la være å si noe helt til omgivelsene oppdager det selv, men det aner meg at jeg ikke klarer å holde tett siden jeg har ei venninne med termin 5 uker før meg, og vi elsker å prate om svangerskap/fødsel/småbarn:) Så vi forteller det nok på en vanlig måte til familie og venner ved 12 uker, men tenkte å gi en pakke bind til min svigerinne og si at jeg ikke får bruke for dem på noen måneder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå