Gå til innhold

Talentløs hagedame


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, lager blomsterbed, men har ingenting plantet. Hva i alle dager kan jeg plante i et bed i august?

 

Hilsen snart proff hagedame

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttboller!

 

 

Hilsen Findus.

Skrevet

Tror jeg ville styrt unna kjøttboller!

 

Men hva med å gå på et hagesenter å se på type løker du kan plante. Da er jo alternativer påskeliljer, krokus, tulipaner ol. :)

 

Det var godt du laga tråden, for jeg er også egentlig veldig dårlig på hage, men bestemt meg for at nå skal det blomstre til neste vår :)

Skrevet

Ja også stauder av diverse typer vil jeg tro man kan plante nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...