Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Hmm, lager blomsterbed, men har ingenting plantet. Hva i alle dager kan jeg plante i et bed i august? Hilsen snart proff hagedame
Koala *g07* Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Tror jeg ville styrt unna kjøttboller! Men hva med å gå på et hagesenter å se på type løker du kan plante. Da er jo alternativer påskeliljer, krokus, tulipaner ol. Det var godt du laga tråden, for jeg er også egentlig veldig dårlig på hage, men bestemt meg for at nå skal det blomstre til neste vår
Koala *g07* Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Ja også stauder av diverse typer vil jeg tro man kan plante nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå