Gå til innhold

På tide med litt aktivitet her?


Mamma mø har snart 2 ♡

Anbefalte innlegg

Vi har jo termin NESTE mnd:) tiden går fort, får vi håpe!

 

Når har dere termin? og hvor skal dere føde?

 

Har termin 25.sep og skal føde i Ålesund:)

 

Venter en jente foresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 26 :o) gutt i vente ved Stavanger.

Gleder meg til det er vår tur å telle ned på hvem som føder etterhvert. Har følgt juni, juli og nå August jentene.... weee.... ikkje lenge igjen 54 dager her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 9. september og skal føde i Harstad =)

 

Gjenstår å se om det kommer en liten gutt eller ei lita jente, så vi venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi krysser fingrene for at tiden går fort :-D begynner i grunn å føle meg "klar" enda det er 5 uker igjen til termin.

 

Har termin 9. sept og skal føde på Lillehammer:-D

Venter en gutt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 9 september, men har time til ks samtale i morgen, så da får jeg den endelige datoen håper jeg :)

Venter gutt :) skal til Skien,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei septembermager!

 

Jeg har UL termin 1. september, og menstermin 27. august.

Håper virkelig det blir augustbaby her, mtp. barnehagedekning osv + at jeg begynner å bli virkelig lei..

 

Vi venter en jente, som skal hete Anna.

 

Skal føde ved KK i Bergen (Haukeland)

 

Gleder meg SÅNN til å møte prinsessen vår!! Kun 28 dager til 1. september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 10 sept og skal føde på Bærum..

 

Å tiden kunne gått litt fortere syntes jeg.. Er litt hett fortiden syntes jeg!! Men jeg skal ikke klage, når vi endelig har fått så fin sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 24. september.. :) her blir det en gutt denne gangen, og storesøster på 3 1/2 år gleder seg hun også.. Skal føde i Elverum.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg har termin 23.september, og skal føde på Bærum. Det blir en gutt, og vi gleder oss utrolig :) 49 dager igjen i dag, og tiden går både fort og sakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har termin 21.september og skal føde på Bærum. Vår første:)

Vi venter en jente men navn er dessverre vanskeligere en det jeg trodde...:/ tips hvordan man blir enige?

 

Så mye salg på babytøy nå men må begrense meg! 3 uker igjen i jobb så blir rart å ikke jobbe på en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Vel, ikke så mye hopp kanskje.... 16. Sept er termin her! Vi venter ei lita jente! Sliter også litt med å bli enige om navn... :-D skal føde i Fredrikstad. Blir spennende å følge med på dere fremover! Hvis lille snuppa er enig med sin mor, så starter fødselen i uke 37 her hos oss! Har en følelse at hun kanskje ikke er helt enig, men det hadde vært deilig.... Syntes det er veeeldig tungt å være gravid nå.... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle vakkre gravide mammar :)

Her er terminen 09.09. venter en liten prins som skal komme på Drammen sykehuset, navnet er ikke helt klart enda.

Jeg nyter å være gravid, men begynner å kjenne at jeg savner kroppen min,alt er så himmla tungt..

 

Også er det denne fødselen da..

Ene dagen tenker jeg at det går SÅ bra,for da kommer urkvinnen frem i meg og gir masse styrke og krefter,

neste dag kan jeg grine å grue meg skikkelig,vil IKKE,vil IKKE :)

Har ei jente fra før,men hun er alt 10år så den fødselen som var beregnet som en helt normal fødsel er jo glemt...

 

Jaja ut skal jo denne prinsen om jeg vil eller ikke :)

 

Ha en kjempe fin lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:-) Synes tiden har rast avgårde til nå, men at at den siste uka har gått forferdelig sakte. Håper det går fort fremover. Har handlet inn omtrent alt til min lille prinsesse, ser frem til permisjonen starter. Da skal jeg kose meg meed vasking og bretting av klær, samt klargjøring til hun kommer.

 

Har termin 24. september, men tror hun lar vente på seg. tipper det bikker over til oktober. Skal føde på UNN. :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 28 sept, og skal føde på KK i Bergen :) venter

jente.

Måtte tiden fly avgårde, for jeg er sliten og lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...