Gå til innhold

såå dårlig humør om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen jobber på sjøen, og er borte annen hver månede! Jeg er høygravid, og han har endlig kommet hjem. Vi har et barn på 3,5år, som han skulle ta med seg på overnatting til besteforeldrene å de skulle komme hjem igår. Idag ringer jeg å lurer på om når de kommer hjem, men neida.. han hadde tenkt å være noen dager ekstra. Så her er jeg, alene og leeei! prøver å få slappet av mest mulig.. men så irritert på han, sikkert veldig hormonell ja.. men, hadde sett for meg å bruke ferien til barnet vår sammen før babyen kommer.

OG jeg vet med 100% sikkerhet at moren hans maser han grønn om at de skal være der lengst mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde virkelig vartet meg opp etter kunstens regler.

Det kan ble leeenge til du får være helt aleine.

Min drøm er å være helt aleine noen dager.

Se en film, lag deg biff med fløtepoteter eller gå på kino.

Kjøp deg noe fint. Kos deg!

Skrevet

Skal prøve! ;)

Føler kroppen har bestemt seg for å være negativ og lei..

Men får prøve å ta meg i nakkeskinne og kose meg:)

HI

Skrevet

Tror mannen din gjerne ville byttet plass med deg.

Om det er en trøst.

Skrevet

Det er min drøm å få lov til å være litt alene!!!! du bør nyte det så godt du kan, for med 2 småtasser blir det travelt og du kommer til å lengte etter den tiden du bare var for deg selv! TRO MEG!!!

hva med å dra til frisøren, leie filmer, spise god mat og sløve på sofaen om kvelden med telys og godis. ååhh.. deilig! =) skjønner at det kan bli kjedelig, men har du ingen venninner du kan besøke eller dra på kafe sammen med på dagtid?

Skrevet

Joda, har jo det:) men mange el alle er jo opptatt med barn, hus, jobb:p osv.. men får mase meg til en tur på egon imorga:) Fikk uuutrolig lyst på taco salat:p heheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...