Gå til innhold

Dritlei av alt dette misbruket av anonym knappen her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en forholdsvis ung dame som har vært inn og ut av BIM i noen år. Men jeg blir mer og mer målløs over alle som gjemmer seg bak denne anonym knappen her inne, og alt misbruket av den.

Men når de virkelig skal ytre sine meninger hvorfor ikke stå for hvem du er? Lurer på om disse personene virkelig er så kvasse i virkeligheten, i tilfelle så er det mange mange sære personer som går rundt her i landet. Skummelt å tenke på at noen av dere sære damer faktisk sitter i staten, jobber med barn eller i kommunene.. Uff!!!

Blir flau jeg, på deres vegne.. Voksne folk oppføre seg på denne måten? Ufff igjen!!!

Den som signerer med anonym på denne tråden her bare ler jeg av....

Hipp hurra for oss som ikke er så negative hele tiden :D

Ha en super dag, det skal jeg! Uti sola å kose med mann og barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg prompe på deg kanskje?

Skrevet

Og hvor var det du var positiv?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke holde deg på skravlesiden da?

Skrevet

Jeg er så enig! :)

Og de første svarene du fikk bekrefter jo poenget ditt....

Jeg mener man skal ha en mulighet for å være anonym, så lenge dette blir brukt på en ordentlig måte. Enkelte ganger er det vanskelig å spørre om ting som kanskje er pinlige, vanskelige, eller for personlige. Det hender jo at noen vet hvem som er bak et nick også, og det kan være ting man har behov for å lufte uten at andre vet hvem man er.

Jeg ser at jeg av og til deler ting som jeg vet kan være til hjelp for enkelte, men som kanskje er så "private" i utgangspunktet at jeg ikke ville skrevet det hvis jeg måtte signert med mitt eget nick. Så jeg tror anonymforumet har sin misjon - brukt på rette måten!

MEN, jeg mener også at anonymknappen er et privilegium, ikke en rett. Misbrukes den bør også privilegiumet inndras!

Jeg synes det har blitt litt bedre her i det siste, så tror de ansvarlige nå prøver å rydde opp her inne! :)

Skrevet

Det er mulig å svare saklig selv om man er anonym. Jeg signerer stort sett med anonym, men jeg er ikke ufin av den grunn.

Skrevet

Le i vei, du. Jeg er på anonymforum, ergo er det greit å være anonym.

Du får heller holde deg på skravle eller krangle, dersom du ikke tåler anonym ;)

Skrevet

hvorfor er man på anonymforum om man ikke liker at folk er anonyme egentlig?

Skrevet

Jeg er anonym i ny og ne her inne. Er glad for at vi har det valget.

Mennesker som IKKE liker anonymsiden er ikke tvungne til å være her, skrive her, eller lese :) Helt frivillig, så om du er så lei (drittlei) av denne siden - og du blir helt målaus - hva med å skåne deg selv om henge på de andre sidene i stede? Kun ment som et velmenende råd :)

Har lyst til å signere med anonym så du får noe å le av (ikke bare blir målaus og drittlei), men siden du blir målaus og drittlei skal jeg signere med nick... men da får du ikke noe å le av... Nei, nå blir jeg litt forvirret selv her gitt ;)

Kos deg i sola, til helgen blir det visst regn... her på sørlandets perle i hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...