Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg er så merkelig.. Jeg er kjempe glad for å være gravid. Men jeg syns det er litt flaut på en måte også. Og jeg HATER når andre skal kjenne etter om jeg har fått mage.. Men ellers elsker jeg å være gravid hehe, litt snål ja..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Enig i at det er litt flaut. Det blir jo plutselig så mye fokus på kroppen min og på helsen min! Og jeg liker ikke den type oppmerksomhet. Ikke liker jeg magen min heller, synes det er flaut med kjempemage. Jeg hater forøvrig å være gravid...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Er det ikke rart hvor forskjellige vi kan være...? Jeg gleder med masse til jeg blir gravid! Er så fascinert over at det er mulig, at kroppen kan skape et barn som skal vokse opp. Jeg er fascinert over hvordan kvinnekroppen endrer seg under en graviditet. Tenk alt som skal klaffe for at man faktisk skal bli gravid og kunne bære frem barnet! Det er jo et lite mirakel Det med at andre absolutt skal kjenne på magen - det er lov å si nei! Man er ikke allemannseie selv om man er gravid! Lykke til videre Hilsen fra ei som håper helgens krumspring skal få "store" følger
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Mulig det har med alder å gjøre, men jeg selv har aldri opplevd å være flau over å være gravid. Men jeg har observert at når jeg har fortalt mennesker rundt meg at mange yngre med en gang tenker "OMG, hun har PUUULT!!!" og dermed blir kjempeflaue og ikke engang klarer å tenke seg frem til at jeg faktisk står der og venter på en slags gratulasjon. Skjer aldri med mennesker som jeg betegner som voksne, men noen yngre bekjente (opptil 22 sånn ca) har altså denne flaue reaksjonen. Selv syns jeg bare det blir flaut på demmes vegne, jeg har ingenting å skjemmes over. For tenk, jeg er 35 år, har samboer og allerede to barn, også har jeg faktisk SEX, slå den!.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 hehe 14:27 Jeg er nok ikke så ung. Og jeg er heller ikke flau for at vi har hatt sex Men det er vel det at det blir så mye fokus på kroppen min.. Nei, vet ikke. Men jeg elsker jo å være gravid også HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Hahahhaa 14.27 det er nok det dummeste jeg har lest på lenge. wow du har sex og tror ikke de under 22 har det? gurimalla jeg må le litt av deg som er så vis og gammel og klok og har svarene på det meste
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Hehe kjæresten min sa var nesten litt flau når vi skulle fortelle foreldrene våre at jeg var gravid fordi som han sa "da VET de liksom at vi har hatt sex" haha.. ja vi er voksne og har vært sammen i over 10 år..troooor de har hatt en anelse om at vi kanskje har et seksualliv ;p
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Jeg også, enda jeg har et barn fra før. Jeg får så sent mage, er 22 uker nå og knapt litt mage som mer føles og ser ut som jeg har lagt meg ut litt rundt magen og jeg føler neste for å ha et skilt der det står at jeg er graid - ikke feit!! "Alle" ser på magen føler jeg. Jeg har i tillegg vært livredd for å legge på meg mye for jeg har rundt 10 kilo fra før som skulle av og så plutselig var jeg gravid. Men til nå har jeg ikke lagt på meg noe i vekt, har gått ned 1 kilo, så jeg håper vektøkningen blir mindre enn de obligatoriske 12-13 kilos så jeg får en liten godstart til jeg kan fortsette å slanke meg. Ja, jeg vet, jeg er selvbevisst på kroppen, men jeg har hatt så dårlig selvtillitt siden jeg la å meg og det er virkelig ikke en god følelse. Jeg vil virkelig ned i trivselsvekt og det er da ikke ille det?!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Kan skjønne at 10-11 åringer kan tenke"oi hun har pult", men ikke faen noen på 22. Tror du ikke er så flink til å lese tanker som du tror.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 14.44 Her viser du at du er så ung at du ikke en gang kan lese ett svar og forstå hva som står der. Det hun i det innlegget skriver er at de som er unge har en slik reaksjon ikke at hun ikke tror de under 22 har sex.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #12 Skrevet 3. august 2011 liker ikke være gravid selv, jeg fler meg elendig! er bare 9 uker, så håper det blir bedre!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #13 Skrevet 3. august 2011 Jeg er IKKE hun som skrev over om at noen blir selvbevisste fordi en graviditet uunngåelig er et bevis på at man har hatt sex.... Men det samme har jeg hørt flere tilfeller av, så det er faktisk noe i det hun sier! (selv om det kanskje ikke er det vanligste) Det er ofte den unge moren som blir selvbevisst pga dette mot omgivelsene - og fedrene som blir det ift resten av familien, har jeg inntrykk av. Kan gi eksempel fra min familie... Min far parkerte meg og sin nye kone på en kafe og stakk plutselig av, vi forstod ingenting.... Og hun satt igjen og måtte fortelle at hun var gravid, ille berørt fordi hun syntes det var pinlig at min far ikke hadde fortalt det til meg tidligere - hun var da 20 eller 25 uker på vei! Jeg er 19 år eldre enn min halvbror. To år senere bodde jeg i utlandet og fikk plutselig en telefon fra min far.... som etter mye om og men til slutt greide å stotre frem at jeg to dager før hadde fått en søster! Jeg visste ikke en gang at de hadde ventet en til... Så selv om de som blir "flaue" sikkert er i mindretall, så er det faktisk en del som har det slik!! Selv kommer jeg til å være stolt av magen min den dagen jeg er gravid! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #14 Skrevet 3. august 2011 blir feil å si at de under 22 reagerer slik, det er det nemlig ytterst få som gjør.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #15 Skrevet 3. august 2011 Du leste ikke svaret mitt skikkelig du, 14:44? Jeg har da ikke en eneste gang i innlegget påstått at folk under 22 ikke har sex? Og hvor har jeg lagt frem svarene på det meste som du skriver? Jeg gjenga en observasjon jeg har gjort meg gjennom 2 fullgåtte, ett snart fullgått og ett ufrivillig avbrutt svangerskap. ENKELTE unge mennesker reagerer med flauhet når de får vite at andre er gravide. Og det er overhodet ikke vanskelig å se, de stotrer og rødmer, ser ned på musa (ikke magen!) og aner ikke hvilket bein de skal stå på. Den siste setningen min var ironisk ment. Men jeg kan forsøke å forklare den, for de som måtte trenge det. Når man er 35 og har vært samboere i en årrekke, har produsert 2 barn og forøvrig opptrer som en lykkelig og fornøyd familie. Så forundrer det meg faktisk at enkelte blir overrasket og flaue over at jeg og min samboer faktisk er seksuellt aktive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå