Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Vi vurderer å flytte dit. Hvor kan dere anbefale å lete etter hus hvis vi ønsker i avstand 5-20 min fra sentrum og med utsikt?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Jepp jeg er Spørs hva dere vil ha i nærheten da. Jeg syns gamlegrendåsen er fin, der legger de satdig ut nye tomter om dere vurderer å bygge nytt. Også en del tilsalgs, noen hus har utsikt over byen og lågen, elllers er det jo ikke så mye utsikt her på byn da Madsebakken, raumyr er fint. men det spørs også helt på prisklasse... mye dyrt her....Boligprisene er høye dessverre
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Vi har god råd så pris blir ikke noe problem. Men orker ikke bygge selv. Andre fordeler eller ulemper med de områdene du nevner?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Bor selv på åsen, har bodd lenger unna sentrum før og syns det er best her. Skoler, barnehager og butikk i nærhet, kort vei til byen, buss og tog om dere skal pendle. Sikkert masse plasser som er bra, men jeg kan ikke gå god for de For 3,5mill får dere et greit hus som må pusses opp. Skal dere ha noe dere kan flytte rett inn i, må dere nok kjøpe nytt hus. De fleste hus som er tilsalgs her er umoderne og trenger oppussing. Men sjekk ut finn.no- der ligger jo det som er, og med kart så du kan se på avstand til byen. Jeg har ikke oversikt over dagens marked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå