Gå til innhold

Endelig litt kvalme..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..har ikke kjent på kvalme i dag, og har vært dritbekymra. Men nå begynner kvalmen å komme snikende.

 

Det er dritubehagelig, men jeg liker forsikringen om at jeg fremdeles er gravid. Er jeg rar, eller er det normalt å savne kvalmen når den ikke er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du førstegangs? Har slitt meg gjennom 2 svangerskap og har takket gudene hver gang kvalmen har forsvunnet. Vet jo at jeg fortsatt er like gravid.

Skrevet

Førstegangs, ja. Og bare 8 uker. Er livredd for MA og SA (det er mest MA jeg er redd for, SA vil jeg i det minste merke med en gang). Men nå er kvalmen her :)

Skrevet

kjenner jeg nesten ble litt irritert. hvem ønsker å være kvalm? når du er kvalm hvert eneste minutt av døgnet, ikke har vært på jobb, ikke har sett noe annet enn bunnen på bøtta i tre mnd da kan du se om du savner kvalmen.

 

hadde jeg vært så heldig å sluppet unna kvalmen bare en time hver dag hadde jeg vært overlykklig!

Skrevet

Det er jo ikke slik at jeg ØNSKER å være kvalm, men at kvalmen er en bekreftelse for meg at alt er som det skal...

 

Jeg har ellers en veldig lav toleranse for kvalme, vil mye heller ha smerte. Men først og fremst vil jeg at graviditeten skal gå bra og at jeg får et barn. Jeg er livredd for å miste...

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener :)

 

Første gangen var jeg kvalm helt fra begynnelsen, det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid. Denne gangen ble jeg ikke kvalm før i uke 8 og kjente at jeg stadig bekymret meg for den lille. Men da kvalmen kom, ja huff, da ønsket jeg den bare vekk igjen!

 

Nå er jeg 18 uker på vei og frisk som en fisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...