meg83 Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Vi flytter til Grimstad i løpet av høsten. Er absolutt ikke kjent i området og aner ikke hvilke barnehager vi bør søke på. Noen som kan anbefale noen og fortelle alt de vet? Og evt. noen som vet om barnehager med ledige plasser?
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Jeg vet ikke om de har ledig plass men Ravnen Eventyrbarnehage i Holvika er en fantastisk bhg. Har ingenting å klage på, bortsett fra en ting som ble endret med EN gang jeg sa fra i bhg. Hvor i Grimstad flytter dere tilP Så kan jeg nevne noen bhg i nærheten.
meg83 Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2011 Det hadde vært supert! Vi vet ikke hvor vi kommer til å bo med det første, men etter hvert flytter vi til Dømmesmoen, så kanskje du kan nevne noen der i første omgang?
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Det er jo en barnehage i Grimstad sentrum som ikke så langt i fra Dømmesmoen. Med bil vel å merke. Det ligger ikke så mange bhg rundt Dømmesmoen. Jeg var sikker på at det var en på Frivoll. Men da tok jeg feil. Det ligger 3 stk i byen. Det er vel det greieste tror jeg. En barnepark og to barnehager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå