Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Har dårlig samvittighet for at jeg tenker sånn, for jeg har to skjønne barn, har god inntekt og klarer meg bra (er alenemor), har kjæreste som jeg er glad i, har et ok sted å bo som er stort nok til ungene og meg, har en jobb som er helt grei (men kanskje ikke det jeg vil drive med resten av livet). Allikevel føles det så tomt, som om jeg bare går på tomgang. Jeg har det jo fint innimellom og elsker barna mine over alt på denne jord, men jeg vil at livet skal være noe mer enn dette. Noen andre som har det på samme måte?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Jeg forstår hva du mener. Det oppløftende er du faktisk kan gjøre noe med det. Definer ønskene og behovene dine og begynn å gå etter dem. Hvordan ser drømmelivet ditt ut?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Tja, om bare jeg visste det... Jeg prøver å gjøre noe, for akkurat nå er jeg i startgropa mht å starte egen bedrift. Men det er litt skummelt også, for for det første må jeg få tak i kapital og hva hvis jeg mislykkes? Er redd for å bli gjeldsslave og ikke kunne ta meg av ungene økonomisk. På den annen side har jeg virkelig troen på at dette kan gå og jeg vil gjerne prøve. Da vil jeg i alle fall jobbe med noe som er MITT, ikke bare sitte på et kontor og sjekke tallene for noen andre. HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 det føles som om livet dreier seg bare om å jobbe og ta vare på barn og familie! desverre, men en kan jo gjøre noe med det da. hva er det du ønsker å gjøre ut av livet ditt? vært sammen med kjæresten lenge? flytte sammen snart?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Finnes det økonomiske støtteordninger du kan søke? Kvinnovasjon, osv.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Jeg har avtalt et møte neste uke med en organisasjon her på stedet som hjelper de som er i startgropa, så jeg kommer til å høre med dem ang dette og håper på positivt svar HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Kjæresten min har også barn og vi ønsker - i alle fall enn så lenge - å holde kjærestetid og tiden med barna adskilt. Har ikke noe behov for å ha en mann i hus og har det egentlig veldig fint sånn som vi har det nå Tror hovedgreia for meg er jobben, egentlig. Selv om den er godt betalt og jeg har hyggelige kollegaer, så gir det meg ingenting. Jeg vil gjerne jobbe med noe jeg brenner for og derfor vil jeg gjerne starte for meg selv. Nå høres jeg veldig sytete ut. Har det bra og er veldig klar over at jeg er heldig, men jeg vil liksom ha noe mer ut av livet. Får sette meg ned og tenke grundig over hva som egentlig mangler og hva jeg kan gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå