Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 tror jo egentlig ikke på sånt, men er fryktelig nyskjerrig og er n å i en periode i livet som er litt vanskelig. Ser at det koster masse penger disse spåtelefonene, men er det noen her som har positive opplevelser med det?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Jeg har dessverre negative opplevelser. Det er dyrt, og de 2 gangene jeg har ringt, har jeg fått HELT feil spådom - ingenting av det de sa stemte. Så jeg gidder ikke bruke det flere ganger - mer givende å kaste penger i dass faktisk...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Nei ikke noe positivt i det hele,jeg blei spådd at jeg sko bli sammen med "The Rock" og at jeg skulle reise til amerika.Har enda ikke sett "The Rock" eller vert i amerika Dem spå det slik som du ønske det. Så ikke bruk pengene på slikt. Men syns at hele greia var morsomt når jeg blei spådd, he he og så the rock....hihi
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Du tror egentlig ikke på sånt. Du ser at det koster masse penger. Du har jo svaret selv: Det er ikke verdt det. Hvordan skal en "mystisk" dame i telefonen, som ikke aner noe som helst om deg, annet enn irrelevante opplysninger om stjernetegn og fødselsdato, kunne fortelle deg noe som helst av verdi om deg selv? Hvis du trenger hjelp og støtte, kan du snakke med noen som kjenner deg, og som ønsker å hjelpe deg; ikke med noen som sier det de tror du vil høre, fordi de tjener penger på det.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Nei! Av alle dumme ting det går ann å bruke penger på!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Jeg har flere ting som har stemt der! 1. Da vi prøvde bli gravide ringte jeg spåtelefonen for å høre om hun kunne se når jeg blei gravid. Dette var i mai. Jeg fikk som svar at hun kan se jeg blir gravid rundt juletider. Dette stemte! Jeg blei befruktet (om jeg kan si det på den måten hehe ) 25.12.09! 2. Min venninne ringte for å høre om åssen forholdet til henne og kjæresten kom til å bli nå som de har fått barn. Hun fikk beskjed om at til bursdagen hennes skulle hun få noe som hun aldri har fått av han før og det skulle være rødt (de hadde vært sammen i 3-4 år). Dette stemte, hun fikk 10 røde roser, og han er en person som ALDRI har gitt henne blomster eller noe annet romantisk. Videre kunne spådamen fortelle at forholdet til barnefar kom til å ta slutt pluss at hun fortalte mange detaljer som jeg ikke gidder gå innpå. Forholdet tok slutt 2 mnd etterpå og han har ikke hatt kontakt med ungen sin på 4 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå