Gå til innhold

Alenemor og båt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar med meg mine 3 barn ut i båt.

Minste er 12 måneder og neste er 6 og 11 år.

Liten skjærgårdsjeep. Brukes bare inne skjærs.

 

Er jeg uansvarlig?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du hjar sikker kontroll på minsten, så er det jo helt greit. Så lenge du har med deg en 11-åring, så fungerer det sikkert utmerket!

 

Regner med at dere alle bruker vest og at du har dødmannsknapp

Skrevet

Det er jo mange som er alene voksen med barn i båt ?

Forsto ikke elt hvorfor det at du er alenemor skal spille noen rolle...

Skrevet

Nei, jeg går utifra at 11åringen hjelper litt tid med å passe på minste, og at 6åringen har litt vett selv. Pluss at dere alle bruker vest?

 

Hilsen en annen sjøvandt mor som også kan finne på å dra alene på sjøen med barna.

Skrevet

Hi her.

 

Synes jeg blir sett rart på når jeg forteller det.

At jeg som kvinne er alene i båt med barna.

 

Folk spør hva jeg ville gjort med minsten om jeg måtte ordne noe, eller motorstopp mm.

 

Jeg sitter igjen med følelse at de synes jeg er uansvarlig.

 

Alle har vester, og jeg bruker dødmannsknapp ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...