Gå til innhold

Gravid 18+2 og tannlege..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er gravid med tvillinger, 18+2 ;-)

Har mistet en stor fylling i en jeksel ;-( Tannlege sier at det ikke er farlig å behandle den nå når jeg er i 2.trimester... Trodde ikke d var bra med fyllinger i graviditet...

Er så i tvil om jeg skal avbest timen i morgen? Da må jeg nok rotfylle om en liten stund alikevell??

Noen som vet/med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem så vidt meg bekjent.

Skrevet

Det er helt ok,så lenge han ikke legger i amalgamfyllinger, noe jeg tviler på han gjør.

Skrevet

Det er ikke noe problem :) 2. trimester er også det beste trimesteret å gå til tannlegen, så gå å fiks tennene dine du :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...