Gå til innhold

Kramper i leggene/urolige ben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dette har jeg også begynt med, og jer er bare i uke 11 enda. Hadde det å forrige gang, men da var jeg å mye lengre, gikk da i voldsomme kramper! Har ikke funnet noe vidunder middel mot det, egentlig absolutt ingenting.... Hører det skal hjelpe noen med støtte-strømper, det hjalp ikke for meg, men kanskje det kan hjelpe deg.... ? ;)

Magnesium og kalsium. Hjelper ikke d saa be legen teste b12 og jern lageret ditt. d er ofte mangel paa disse under sv.skap og dette foraarsaker kramper.

Kjerringraad jeg fant paa nettet: legg et saapestykke i senga og krampene forsvinner...

Enkelt og billig aa pröve ihf.:))

Annonse

jeg har ikke kramper i beina, men utrolig urolige bein! Alltid hatt det sånn litt, men nå er det helt ille på kveldene. Noen ganger må jeg bare gå å legge meg hehe. Samboeren min kan spørre meg om jeg trøtt før jeg sier noe selv pga beina ikke klarer å være i ro.

Urolige bein er noe herk! Morsomt å lese det du skriver Nutte87, jeg har det akkurat likt. Begynner på kvelden og beina går i ett. Sitter og vrir og vrir, klarer ikke å sitte i ro og må bare gå å legge meg til slutt :) Hjelper å strekke beina godt ut før jeg legger meg så er ikke de store smertene, bare veldig irriterende! Men er det den eneste plagen så skal jeg jammen ikke klage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...