Gå til innhold

Kramper i leggene/urolige ben


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det andre som er plaget med dette? Kommer snikende på kveldene, rundt leggetid og er utrolig irriterende. Hadde dette forrige gang også, men mye seinere (etter som jeg husker) er i uke 13 nå.

 

Noen som vet om noe vindundermiddel mot dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette har jeg også begynt med, og jer er bare i uke 11 enda. Hadde det å forrige gang, men da var jeg å mye lengre, gikk da i voldsomme kramper! Har ikke funnet noe vidunder middel mot det, egentlig absolutt ingenting.... Hører det skal hjelpe noen med støtte-strømper, det hjalp ikke for meg, men kanskje det kan hjelpe deg.... ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette i mitt første svangerskap og også nå.

Sist gang ble jeg rådet til å ta Magnesium. Det hjelper forstatt ! Prøv det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnesium og kalsium. Hjelper ikke d saa be legen teste b12 og jern lageret ditt. d er ofte mangel paa disse under sv.skap og dette foraarsaker kramper.

 

Kjerringraad jeg fant paa nettet: legg et saapestykke i senga og krampene forsvinner...

Enkelt og billig aa pröve ihf.:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :) hjelper litt å strekke bena skikkelig ut før jeg legger meg, men tror jammen jeg skal teste ut magnesium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke kramper i beina, men utrolig urolige bein! Alltid hatt det sånn litt, men nå er det helt ille på kveldene. Noen ganger må jeg bare gå å legge meg hehe. Samboeren min kan spørre meg om jeg trøtt før jeg sier noe selv pga beina ikke klarer å være i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urolige bein er noe herk! Morsomt å lese det du skriver Nutte87, jeg har det akkurat likt. Begynner på kvelden og beina går i ett. Sitter og vrir og vrir, klarer ikke å sitte i ro og må bare gå å legge meg til slutt :) Hjelper å strekke beina godt ut før jeg legger meg så er ikke de store smertene, bare veldig irriterende! Men er det den eneste plagen så skal jeg jammen ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...