Gå til innhold

Hvis du hadde valget mellom...


Anbefalte innlegg

Skrevet

en somalier som nabo eller en nordmann. Hva hadde du valgt og HVORFOR?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt begge på prøve og valgt den som var mest rolig, som festet lite, som ikke spiller høy musikk på natta og som er trivelig og grei. Samma hvor han eller hun kommer fra.

Skrevet

Jeg går ut fra at dersom jeg ville vært stilt ovenfor et slikt valg ville jeg i tillegg hatt noen flere opplysninger om de evntuelle kandidatene enn dette. Dermed ville jeg sannsynligvis latt noen av de andre kriteriene ligge tilb grunn for valget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...