Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 en somalier som nabo eller en nordmann. Hva hadde du valgt og HVORFOR?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Ville hatt begge på prøve og valgt den som var mest rolig, som festet lite, som ikke spiller høy musikk på natta og som er trivelig og grei. Samma hvor han eller hun kommer fra.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Jeg går ut fra at dersom jeg ville vært stilt ovenfor et slikt valg ville jeg i tillegg hatt noen flere opplysninger om de evntuelle kandidatene enn dette. Dermed ville jeg sannsynligvis latt noen av de andre kriteriene ligge tilb grunn for valget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå