Gå til innhold

Vært på salg i dag. :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 15 plagg tilungene for under 300 kr. Gensre, bukser, t-shorter og kjoler. Kjekt med salg. Selv fikk jeg en topp til 100 kr. Veldig greit med billige klær. De får dessverre flekker på de og da surt med dyre klær. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

passer alltid på å hamstre inn litt i større størrelser når det er salg, kjekt å ha klærne klare når ungen vokser

 

Skrevet

:)

Handler nesten alltid på salg selv.

Nesten alle klærne til barna er fra salget, blir jo så fort flekker på dem i barnehagen uansett..kjøper ikke dyre klær...

Er jo mye salg nå:)

Hvor handlet du?

Kanskje jeg skal kikke på salget i morgen igjen:P

Skrevet

Det er kjempemoro med salg :) Handlet selv en stappfull pose på Cubus med barneklær, betalte 700 kr. Vi er så heldige at 4 av oss har bursdag nå på sensommer/ høst, så vi får alltid så masse pengegaver at vi kan handle MASSE på salg.. JIPPI ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...