Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Fikk 15 plagg tilungene for under 300 kr. Gensre, bukser, t-shorter og kjoler. Kjekt med salg. Selv fikk jeg en topp til 100 kr. Veldig greit med billige klær. De får dessverre flekker på de og da surt med dyre klær. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 passer alltid på å hamstre inn litt i større størrelser når det er salg, kjekt å ha klærne klare når ungen vokser
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Handler nesten alltid på salg selv. Nesten alle klærne til barna er fra salget, blir jo så fort flekker på dem i barnehagen uansett..kjøper ikke dyre klær... Er jo mye salg nå Hvor handlet du? Kanskje jeg skal kikke på salget i morgen igjen:P
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Det er kjempemoro med salg Handlet selv en stappfull pose på Cubus med barneklær, betalte 700 kr. Vi er så heldige at 4 av oss har bursdag nå på sensommer/ høst, så vi får alltid så masse pengegaver at vi kan handle MASSE på salg.. JIPPI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå