Tremo Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Vet det er litt sært å tenke på vinterposer nå, men...lurer på å bytte ut min odenwalder med en 7 am enfant, eller kjøpe den i tillegg. Noen som har erfaring med begge og kan si noe om de er like varme? Er jo veldig fornøyd med odenwalder, men har lyst til å prøve noe nytt, også liker jeg åpning på sidene. Litt usikker på hvilken vogn den skal brukes i, da...enten blir det min ABC design Cobra, eller så går jeg over til min gamle TFK joggster twist, eller så vurderer jeg å kjøpe en babytravel amsterdam.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Har du ikke glemt et alternativ her? Voksi-pose! Genial! Og innmari varm og god.
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Jeg vil bare si at jeg er superfornøyd med min Odenwalder. Den er så lang at den kan brukes hele soveperioden, og ble faktisk brukt på telt tur nå i sommer. Det var så kaldt om kvelden at jeg var glad jeg hadde den med. Lå i langarmet body inni. Jeg bruker den fra det begynner å bli kaldt på høsten(bare med mindre klær) og hele vinter og påfølgende vår da også med lite klær under. Deilig pose altså. Har ingen erfaring med 7 am enfant. .
Serepta Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Har ingen erfaring med 7 am intant, men de ser utrolig korte ut. Det er de alle i Hollywood bruker, ikke sant ? Og å bytte ut en kjempebra pose bare for å prøve noe nytt, synes jeg er skikkelig sløsing - men du om det.
Tremo Skrevet 3. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2011 Blir ingen ny pose. Fant ut at siden jeg egentlig ikke trenger den, men tydeligvis har penger nok til å prioritere den, så kutter jeg ut posen og gir 1000 kroner til Leger Uten Grenser istedenfor. Pengene mine gjør veldiog mye mer nytte der enn til ennå en pose;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå