Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Lurer på om det er normalt, eller hva dette kan være.. Noen dager er magen min veldig hard, hele dagen. Det gjør vondt for meg å gå,bevege meg normalt osv og spesielt når den lille sparker i magen. Er ikke kynner når magen blir hard og gir seg osv?
Fru Vestøl Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Jeg har akkurat det samme, og er i uke 35.... De kaller det visst for falske rier eller kynnere. Er helt normalt og kommer og går de siste ukene før fødsel. Magen blir steinhard og det kjennes ut som om babyen presser skikkelig på. Men det gir seg som du sier... Håper du ble litt klokere.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Jeg har hatt sånn helt siden lørdag. Plutselig blir magen super hard og det er veldig lett å se hvor ho ligger. Håper ikke det er farlig siden jeg bare er i uke 28 :\
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 tror jeg skrev litt feil her, mente at magen er hard hele tiden,det gir seg på en måte ikke... Jeg tenkte at med kynner da blir den hard noen minutter osv, men at magen er konstant hard? Er bedre i magen idag men føles også som jeg har belte rundt livet når jeg får det sånn..
Miss Fashionista Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 jeg var plaget med kynnere fra ca. uke 16 jeg. I uke 30 ca. ble magen min steinhard og var slik over lang tid(husker ikke akkurat hvor lenge, men et par uker eller mere)...akkurat som kynnere som ikke gav seg, magen ble bare hard. Jordmor visste ikke hva det var, men så lenge jeg kjente liv og ikke blødde så syntes hun ikke jeg skulle urolige meg, fikk også ekstra utralyd, alt var normalt
Fru Vestøl Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Hm...da ville jeg kanskje tatt en ekstra legesjekk bare for å være sikker...? Jeg også har hatt kynnere lenge, men de kommer og går og varer veldig kort hver gang.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Jeg ble sånn i mitt første svangerskap, da jeg var ca like langt på vei som du er nå. Det var nesten konstante kynnere. Kunne nesten ikke gjøre noe før magen ble steinhard, og det ga seg ikke. Jeg ble da sykmeldt, og fikk beskjed om å ta det med ro. Legen sa at det mest sannsynlig ikke var farlig, men det kunne også sette igang fødselen, så han ville ikke ta noen sjanser
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Hei, På denne siden er det flere råd som kan hjelpe mot treg mage: http://www.myiglo.co...nger/treg-mage/ Lykke til Anonymous poster hash: 9a310...c04
eelis Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Hvis du er bekymret skal du ta kontakt med føden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå