Gå til innhold

hjelp...hinkel pinkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle foreldre/kommende foreldre.

Jeg har en liten prinsesse på 2 1/2år som virkelig elsker hinkel pinkel bamsen sin. Bamsen er med på abselutt alt fra og sove til og trille tur.

Mitt spørsmål er: er det noen av dere der ute som har vasket en hinkel pinkel bamse?

det står på merkelpappen at den kun kan tørkes av me klut. Men den engang lyse blå bamsen er nesten grå nå! og en klut er ikke godt nok. Jeg tørr ikke og prøve meg frem heller for bamsen er jo gull verdt... Trenger sårt hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndvask kanskje? Eller er det den store med batteri?

Skrevet

Hvis det er den uten batteri er det bare å hive den i maskinen på 40 grader og vaske i vei ;-)

Etterpå hiver du den i trommelen - og den er god som ny :-)

Har måttet vaske mange av ungenes bamser og det er ikke noen problem!

Men for å få den like god å myk igjen bør du kjøre den i trommel tilslutt :-))

Skrevet

Hei!

Vi har to Hinkel Pinkel bamser. Sønnen min er like avhengig av Hinkel Pinkel som datteren din er.

Som du sier så blir de veldig fort møkkete. Jeg har vasket 'den gamle' hinkel pinkel maaaange(mer enn 10 ganger) ganger. Som regel vasker jeg den på 40 grader finvask, men den har også blitt med på 60 grader kokvask ved flere anledninger og den klarer seg helt fint.

Vi kjøpte en ny hinkel pinkel som reserve og den eneste forskjellen på den nye og den gamle er at den gamle er blitt litt blassere i fargene og at den er bittelitt mindre(har sikkert krympet litt etter noen runder på 60 grader).

Her i huset er begge like velkomne.

Anbefaler deg å kjøpe en ny å ha i reserve i tilfelle. Vi la bare den nye i senga en kveld etter han hadde sovnet og da ble den akseptert med en gang morgenen etter. Den hadde sikkert fått litt 'lukt' i seg. :)

Skrevet

Hehe, dattra mi og elsker hinkel pinkel bamsen sin ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...