Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Når vi skal hjem fra sykehuset? Jeg har termin 28. oktober og regner ikke med at det er så voldsomt varmt da. Moren min har strikka et hentesett og hun skal ha body under, men hun må kanskje ha på en dress også? Og et tjukt teppe over seg når vi går til og fra bilen? Sikkert ikke så vanskelig å forstå at det er min første Hva trenger jeg også i vogna? Har dyne og lammeskinnspose som er veldig tjukk og varm og som er brukt i februar ...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Dere trenger ikke dress bare for turen ut til bilen. Et teppe og eventuelt en ferdig oppvarmet bil er helt greit. Husk bare å ha setet montert riktig i bilen. Det kan være litt vanskelig første gangen. Om du har både dyne og pose har du alt du trenger. Det er ikke så enkelt å vite hva du trenger i oktober, men sjekk ungen ofte ved å kjenne på temperaturen i nakken så går det fint. Du har mye å gå på fra "for lite på" til "for mye på". Dette går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Har base som vi har øvd med og bruksanvisninga står på den delen som skal støtte mot ryggen på bilsetet (det som hører til og sitter fast i bilen) så det går nok bra
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Såpass sent i oktober kan du jo risikere at det er ganske så kaldt. Avhengig av hvor i landet du bor, så kan det jo også være snø og temperaturer rundt null. Det er jo ganske kaldt for en nyfødt liten tass. Jeg ville kledd på ullbody og ullstilongs/strømpebukse under det strikkede hentesettet. Og så ville jeg hatt et godt ullteppe over barnet i bilstolen. Og en god lue, selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 herregud... jeg leste "hvem trenger babyen min"! på tide å legge seg tenker jeg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå