Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Noen som vet hva nettsiden heter der det er en terminkalkulator der du kan legge inn dato for siste mens, og så angir den mange datoer for når de forskjellige tingene skjer i fosterutviklingen, og også når permisjonen starter... jeg har jo vært inne på den tusen ganger, men nå står det bare stilt her
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 google babyverden og terminkalkulator så får du den opp - fikk jeg råd om i går Jeg forstod ikke den her på siden fordi den justerte mensdagen jeg hadde plottet inn - men da jeg dobbeltsjekket dem opp mot hverandre med å legge inn ulik lengde på syklus, så viste de samme datoer. Du har helt rett... det går veldig tregt her siste dagene!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 google babyverden og terminkalkulator så får du den opp - fikk jeg råd om i går Jeg forstod ikke den her på siden fordi den justerte mensdagen jeg hadde plottet inn - men da jeg dobbeltsjekket dem opp mot hverandre med å legge inn ulik lengde på syklus, så viste de samme datoer. Du har helt rett... det går veldig tregt her siste dagene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå