Gå til innhold

Klær for alle penga!!


Vildensky

Anbefalte innlegg

Våget oss ut å handle graviditetsklær i dag, vet det er tidlig, 8 + 1. Men er så mye lettere å få tak i litt større dameklær enn det de tilbyr i Asia her i USA hvor vi er på ferie! Så samboeren og jeg handlet inn 3 bukser, 4 topper og to kjoler på salg hos motherhood -butikk! Det kjennes så deilig ut!! Ååååh.. Ikke har jeg følt meg dårlig i dag heller. Gikk til og med til innkjøp av preggie pop drops! :) alt til ca 1000 lappen. Vi kikket også på sele, men syns det var litt tidlig. Klærne kunne jeg av og til gått med allerede fordi jeg er monster oppblåst!

 

Har dere shoppet inn noe? I så fall hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke handlet inn noe ennå, men kunne absolutt hatt et par bukser/ tights! Jeg er i uke 9, men magen er på vei ut allerede, og jeg er også sykt oppblåst og har mye ubehag i magen. Det hadde vært godt med bukser som ikke strammer. Jeg må bare få anledningen til å ta en shoppingrunde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den anledningen er det bare å finne fram. Jeg går heldigvis bare med løse klær enn så lenge. Men når magen blåser seg opp og viser sitt verste da strammer til og med noe av de klærne. De har vel helt kurante, greie klær på h&m? Vet venninna mi kjøpte alt sitt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut å kjøpe mammaklær o.l idag! Samtlige av jeansene mine er for stramme nå. Er i uke 9 bare, men en plass må man jo begynne :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut!!

 

Jeg har bestilt en bukse og en tights fra H&M, studentøkonomien er ikke akkurat så glad i ekstra utgifter, så håper det blir en stund til jeg trenger bruke det, selvom jeg er redd det går fort :P Er tredjemann, og med nr to måtte jeg ty til mammaklær i uke 9-10....er noen år siden det nå da, så kan jo være heldig å få spare det en stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...