Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 ja,det er ikke lett å være siv jensen.uansett hva ho sier eller gjør er det galt. men ho har gått ut og sagt at det er ikke tid for politiskt diskusjon nå, derfor svarer ho heller ikke. rart at ikke andre kan respektere det, og heller vente til alle de politiske partiene er blitt enige om å starte med politikken igjen....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Men så er hun god på å slenge dritt selv da. Uansett, jeg mener det blir for enkelt å klandre siv jensen og frp for hva som har skjedd, det eroverhode ikke deres skyld. Men kanskje de forandrer litt taktikk nå, det hadde uansett vært bra.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Generelt sett er FRP sin politikk så langt i fra mine holdninger og verdier som det går an å komme, og jeg synes ofte Siv Jensen lirer av seg mye rart. Men i forbindelse med terrorhandlingen 22. juli så synes jeg både at media har opptrådt smakløst ovenfor FRP, og at Siv Jensen får kritikk hun ikke fortjener. I dette tilfellet synes jeg faktisk Siv Jensen opptrer verdig og korrekt, og viser seg som menneskelig med følelser og det å kunne bli sliten. Selv om jeg ikke liker det FRP står for, så er det da overhode ikke partiet sin skyld at Anders Bhering Breivik valgte å begå de grusomhetene han gjorde. At media trekker fram det som sammenheng er rett og slett bare lavmål.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 på samme måte som det ikke er muslimers skyld at osama er en dust og gjengen hans gjør forferdelig handlinger er det ikke siv jensen eller de kristenes skyld at breivik gjorde det han gjorde. vi har alle et ansvar for hvordan vi snakker om andre mennesker uavhening om det er frp, sosialister, muslimer, atteister eller kristne. heksejakt er ikke greit, og det er akkurat det jens stoltenberg sa at vi ikke skulle gjøre. synd at ikke pressen kan akseptere det. la oss andre vise at vi er bedre en det!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Hun er så god på å slenge dritt selv, hun sitter garantert ikke å synes synd på de hun slenger dritt til og om. Som man reder ligger man, enkelt og greit. Hun sier så mye stygt og oppfører seg på en måte som oser stygg hersketeknikk. Jeg er drittlei av alle unnvikende svarene hennes, hviskingen når hun liksom skal bli hørt og den der ovenfra og ned holdningen. På tide om hun nå lærer å behandle andre med respekt. Gjennomfører hun skal jeg være den første til å applaudere.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 03.47 du beskrev akkurat mitt syn på Jens.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå