FruaR Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Jeg er 9-6 i dag og legger merke til at det er mindre plager i kroppen. Puppene er ikke så ømme lenger, magekrampene er mildere, energien bygger seg opp, humøret er bedre, sexlysten begynner å komme tilbake, kvalem er nesten borte og jeg har det faktisk mye bedre. Men buksa er fortsatt trang og jeg har fått halsbrann. jaja, men det er ingenting iht. alt det andre. Men er dette normalt? Eller betyr det at kanskje noe galt kan ha skjedd? Jeg har kontroll neste uke hos fastlegen min.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 For mange avtar symptomene mellom uke 9-14 er det vel de sier.. Sist svangerskap avtok alle symptomer hos meg i uke 10, men sitter da med en frisk liten pjokk.. Men føler du deg redd/usikker så er det bedre å kontakte føden/jordmor å høre med de, der er de proff i faget, og kan gi deg de svarene du trenger
Småting Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Helt sikkert normalt! Nå får du jo et lite foster inni der, ikke et embryo - kroppen har nok vent seg til det :-) Slapp av og vent til legekontrollen, evt. bestill time hos en privatklinikk som kan ta en UL og sjekke hjerteslag etc. hvis du er superstresset.
FruaR Skrevet 3. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2011 Tror den perfekte dagen var veldig forbigående, hehe. Sitter her som et helt slakt på jobb og "smaker" på blomkålsuppa jeg hadde til lunsj. Yahoo Får håper dagen i morgen blir bedre ) og at det skjer litt oftere når man er over 10 uker. hehe
Nutte87+ februar spire! Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Jeg hadde det slikt =) er 10+6 i dag =) Mindre vondt i puppene, mye mindre kvalm og mindre vonde tak. Men nå kjenner jeg mer strekk i disse båndene i lysken pga ting vokser her. Og bekkenet fusker noen dager. Men heldigvis ikke like ille vær dag og driiiit trøtt heele tiden hehe. Men heller dette enn konstant kvalme! Jeg bare håper ikke jeg får skikkelig bekkenløsning :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå