Gå til innhold

3 cm åpning-D


trippel til quattro

Anbefalte innlegg

Kom akkurat fra Jordmora, og siden jeg bor så langt unna sykehus, så ville hun undersøke meg. Der fant hun ut at jeg er nesten helt moden og har ca 3 cm åpning:-) hun tror at jeg vil komme til å føde iløpet av 2-4 dager, max en uke. Hun kunne også fortelle at jeg kommer til å føde fort. noe som er forventet da de to siste fødslene mine har vært 45 min. og 35 min:-D Blir værtfall utrolig deilig å bli ferdig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var hos jordmor om torsdagen og hadde da 2 cm åpning, helt moden og ho ligger så langt ned som går ann, samt at slimproppen min har gått, men jeg har ikke født enda, skal tilbake på torsdag om ho ikke har kommet og bli tøyd litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noe kynnere? Jeg har kynnere hele tiden, og en slags stikkende svie nedentil. Jeg skal tilbake til Fredag hvis det ikke har skjedd noe, å siden jeg har så urtolig raske fødsler så vil hun vurdere om hun skal sette igang fødselen da. Jeg bor rundt en time fra Sykehuset og begge de to siste kom på 45 og 35 minutter, så hun synes at det er for risikabelt at jeg skal bli gående over helga;-D Jeg er bare så glad for at fødselen ikke er så langt unna, er så lei nå:-D Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:-D Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har masse kynnere og mye nedpress, mye slim og rier, skal til jormor igjen i morgen og strippes så håper det skjer noe :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...