Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 skriver om hvordan folk ser på seg selv osv.. avslutter innlegge med at hvorfor folk jager etter noe man ikke er, og at alle er vakre.. HMMM... hvorfor silikonpupper då da? vist en har så harmonisk syn på utsende.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Hehe, enig! og frisørbesøk hver 2. mnd;) brunette, blondine, brunette, blondine.... Men for all del, digger interiørstilen hennes:) Men bloggen har tapt seg, den var bedre før.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Jepp, enig leser bloggen av rent interiør messige grunner! Det kan hun, uten tvil! Men det siste innlegge vart nok litt overfladisk for meg..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Foresten, jeg spiser kun med gaffel og er absolutt ikke slank! Den var ny
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Helt enig.silikon pupper og redd for å gå opp i vekt.syns hun gjør alt for å virke så perfekt som mulig..men ikke sikkert alt er like bra på innsiden.vær deg sjøl....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Forbudt og nevne navnet og bloggnavnet hennes her inne..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 jeg spiser også kun med gaffel og det funker ikke hr i gården heller eni...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Dere er så ufattelig patetiske som ikke har noe annet å finne på enn å rakke ned på andre!!! Se dere selv i speilet, er dere perfekte? Det trur jeg neppe!!! Onde er dere...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Langt der i fra Derfor rakker jeg ikke ned på andre heller!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 rakker ikke ned på andre, synest det er rart at en person som tar silikon osv.. har slike meninger som at man skal være fornøyd med den man er
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #15 Skrevet 2. august 2011 Hva mener du med forbudt å nevne navnet?? :S
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #18 Skrevet 2. august 2011 Gi noen hit så det går an å Google seg frem til denne bloggen da. Blir jo så innmari nysgjerrig!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #19 Skrevet 2. august 2011 Et annet ord for "stort hus" og en grønnsak.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #21 Skrevet 2. august 2011 Knis! Måtte gjennom halve grønnsaksdisken før jeg kom frem. Takk
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #23 Skrevet 2. august 2011 Hehe, jeg tenkte det samme. "Vær deg selv, du er fin akkurat som du er, blablabla..." For så å avslutte med et bilde av seg selv der man viser frem silikonhylla... Ganske ironisk spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #24 Skrevet 2. august 2011 Stort hus, 5 bokstaver= _ _ _ _ _ + rød grønnsak, godt på ost, 7 bokstaver= _ _ _ _ _ _ _ =www._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå