Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Kan man kjøpe dette brukt? Eller bør man kjøpe det nytt?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Nei, jeg kjøper ikke slike ting brukt. Det er kanskje noe annet om man får rimelig nye flasker av noen i familien, men slikt noe kjøper jeg nytt jeg da ...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Nei.Men har selv gitt bort pent brukte flasker til nære venner og familie. Brystpumpe osv, men det blir litt anneledes synes jeg. Men tror ikke det er farlig, smokker kjøper man så klart nye, og man koker jo flaskene før bruk uansett.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Ingen problem. Bare å kjøpe nye tutter.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Kjøpe brukte flasker ?? Dummeste jeg har hørt..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Arve fra familie greit, men litt ugreit å kjøpe brukt synes jeg....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Hvorfor er det dumt eller ugreit? Dere skal jo vaske og sterilisere de.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 Jeg ville ikke kjøpt brukt ( litt prinsipp sak) men er sikkert greit for dem som sliter med økonomien...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett flere på facebook (en side der man kan selge ting) som legger ut innlegg om at de har tåteflasker å selge. Syns egentlig det var litt merkelig, og har ikke tenkt å kjøpe brukte selv. Men skjønner at for enkelte er det kanskje nødvendig/ønskelig å spare de pengene. HI.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Jeg kjøpte det ikke brukt, men jeg arvet en del fra min søster og en veninne. Skiftet bare smukkene.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #13 Skrevet 2. august 2011 Jeg kjøper gjerne sånt brukt selv om jeg ikke har dårlig råd. Det er mer et prinsipp om ikke å kjøpe ting som unødig forurenser. Gjenbruk er mye mer miljøvennlig enn at alle skal kjøpe nytt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 Ja, hvorfor ikke? Jeg hadde ca 20 flasker til eldstemann, og det ble rimelig dyrt! Brukte de om igjen til minsten, bare bytta ut smukkene. Ser ikke hvorfor det skal være en uting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå