Gå til innhold

Ekkle ekkle FRPere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt når folk ikke kan stave ekle...

Skrevet

Du får lage en egen tråd om det da 12:41

Skrevet

hehe, blir liksom ikke så slagkraftig når du kliner til med hele 3(!) skrivefeil bare i overskriften..

Skrevet

Å påpeke stavefeil viser bare at du ikke har bedre argumenter.

Skrevet

Skulle nesten tro du var Frp-velger selv, slik som du formulerer deg.

Skrevet

de var ingenting å argumentere verken for, eller i mot. ugress finnes i alle partier.

Skrevet

Argumenter? Og hva skulle jeg argumentere mot? Ekkle ekkle FRPere er så vidt jeg kan se ikke et tema man debatterer og argumenterer for/mot. Ikke gidder jeg å se linken heller, sikkert bare fb-virus.

Skrevet

Jeg stemmer FrP eller Høyre. Dette er fordi jeg ikke syns folk som ikke jobber(les; gidder å jobbe), skal ha lik lønn som oss andre.

Det skal være forskjell på hva man sitter igjen med, etter egen innsats.

Jeg er også for å holde småbedrifter i live, med norsk produksjon!

Private sykehus,leger og skoler er jeg også for, da konkurranse er en bra ting.

Jeg er derimot verken rasehater, redd for andre kulturer eller innvandring!

Det har seg slik at man stort sett ikke finner ett parti, som oppfyller alle ønsker! Da får man stemme det som passer best for sitt eget hode!

Jeg syns for eksempel ikke folk som stemmer SV er ekkel. Vi er bare uenige politisk sett!

Skrevet

hvis alt blir privatisert hvordan blir det da for de svake i samfunnet? se hvordan det går med dem i amerika da..

Skrevet

Det er akkurat det! Jeg syns faktisk det er forskjell på svake i samfunnet, og folk som kunne jobbet.

Syke folk skal selvfølgelig få leve på skatten vi andre betaler. Det er derimot mye trygdesvindel i Norges land, og det vil jeg ikke belastes for.

Hilsen frperen;)

Skrevet

Hvordan planlegger FRP å skille ut svindlerne fra de som fortjener sykepenger da? Flott i teorien, ikke fullt så enkelt i teorien;-)

Skrevet

Hey! Du kjenner meg ikke en gang og kaller meg ekkel?

Ja ja, finnes vel folk i alle partier som har ekstreme meninger, og ikke er vi alle så glad for en såpass åpen innvandringspolitikk som Norge har, uten at vi kan kalles rasister fordi!

Jeg stemmer som jeg alltid har gjort, bombe eller ei, finnes mange syke folk der ute, både innvandrere og nordmenn, pedofile og andre kriminelle.

Husk at terror aksjonene var planlagt av en tydeligvis syk mann , med et forvridd syn på virkeligheten, uten at hverken siv eller Jens skal trenge å ta på seg skylden for det.

Du er like hæslig som klarer å lire ut av deg noe sånt.

Skrevet

Innlegget hanlet ikke om FRP velgere som helehet, men om de i som svarer på statusen til Siv Jensen like etter bomben i Oslo. (linken) Jeg er enig med HI, mange av de svarene var rett ufyselige. Oppfordrer jo om å "ta" muslimene osv.

Skrevet

Med mindre du er en av de ufyslige menneskene som skriver grusome meldinger i den linken, så er det ingen som har nakket om deg 14:03 - er du en av de ufyslige menneskene, ja så er du en dritt.

Skrevet

Nei jeg er ikke ufyselig imot mine medmennesker, og føler på lik linje med alle andre normale oppegående mennesker med litt selvinnsikt, at å ønske død og fordervelse over noen for deres religiøse tro er å dra den litt for langt!

Men jeg er for en strengere innvandringspolitikk og for strengere krav til integrering av de som kommer enn hva AP mener i dag, og det mener jeg rett og slett at jeg er i min fulle rett til å mene.

All ekstremisme er jeg derimot i mot, uansett religion, hudfarge eller personlig overbevisning!

Skrevet

Hva er det du syter over da dumme 16:13?

Skrevet

Fantastisk hvordan du skjærer alle over en kam - det sier mer om deg enn noen annen.

Åpnet tråden for jeg synes det er interessant med folk med så mange skrivefeil som skjærer alle over en kam.

Har ikke åpnet linken.

Skrevet

Hvilke kriterier har du for å kalle en person for dum da ?? Synes det at du kaller noen for dum sier mer om deg enn om meg, spesielt om du kaller meg dum ene og alen fordi jeg stemmer FRP!

Bring it on! Så kan vi få i gang litt saklig diskusjon uten å bruke vokubalaret som ikke overstiger en 2 årings!

Hilsen 16.13

Skrevet

For å kommentere det HI sier,så er jeg tildels helt enig. Siv Jensen ber på fb at det ikke dømmes,og det blir gjort over en svært lav sko.

Og at ingen i tråden etter kl 20 hadde fått med seg at dette var gjort av en nordmann viser litt om hvilken boble endel mennesker lever i.

Samtidig skal det sies at det var ikke bare Siv Jensen sin fb vegg som så slik ut den 22 juli:-(

Ekle dømmende ormer finnes i alle leirer,desverre.

Skrevet

Har vel ikke skjært alle over en kam! Jeg refererer til FRPerne i linken. Kanskje du skulle åpnet den før du uttalte deg?

hi

Skrevet

Ikke den som kalte deg dum, men kanskje fordi du ikke forsto at innlegget ikke handlet om deg som FRP velger, men om de eklingene i linken?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...