Gå til innhold

Magekramper


Slusa

Anbefalte innlegg

Har hatt sterke menslignende smerter på venstre side i dag.. Begynte mens jeg lå i senga og skulle vri meg rundt. Var akkurat som noe som hogg tak. Etter det har jeg hatt endel kramper, men jeg blør ikke. Jeg ringte legen siden jeg hadde svangerskap utenfor livmoren sist, og fikk beskjed om å komme inn klokka to i dag. Jeg er redd og gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffda ikke noe artig å være bekymret og redd, jeg forstår deg godt. Du får prøve å ikke grue deg sånn selv om det er lettere sagt enn gjort!!! Men får håpe at alt er normalt og du kommer lettet ut ifra legen etterpå :) Masse lykke til ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer og tær for deg. Jeg har blødninger og er urolig.. Spent på hva legen finner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen, og tok en blodprøve for å måle hcg. Jeg må tilbake på fredag for å se om det har sunket eller steget, så jeg får ikke svar før over helgen.. Legen trodde det var båndene som strakk seg og var veldig positiv. Det lettet humøret mitt, og ble litt lettere å være positiv. Dro på shopping og deretter kino. Jeg har bare hatt menslignende murringer... Men nå i kveld, etter jeg hadde vært på do, var det blod på papiret :( Det var litt sånn rosa/oransje... Helt lyst. Nå går jeg bare og håper at det ikke kommer mer, men må ærlig innrømme at det er vanskelig å være positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urin- og blodprøve hos legen ga positivt svar, men det er ikke ensbetydende med at det er et levende forster.. så jeg har blitt henvist videre til UL. En del av meg er sikker på at jeg har abortert, en annen del vil ikke akseptere det. Jeg blir helt tullete av å ikke vite, klarer selvfølgelig ikke tenke på NOE annet, sukk!

 

Om en uke og to vet jeg, det skal bli GODT! Krysser det som krysses kan og håper på et mirakel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off jeg føler virkelig med deg, og vet hvordan du har det nå! Jeg var hos legen igjen i dag, og fikk målt hcg på nytt. I morgen i ettiden får jeg svar om nivået har steget eller sunket... Skal på UL i morgen eller mandag. Synes det er helt uutholdelig å vente og vente, og jeg prøver virkelig å være positiv selv om det er vanskelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svaret på blodprøvene! Hcg-nivået hadde steget fra 1551 til 3502 fra tirsdag til torsdag, så da tyder alt på at det har gått bra :)) Skal uansett inn til ultralyd, men tror neppe de kan se noe mer der siden det er litt for tidlig å se hjerteslag. Uansett; jeg er overlykkelig nå!! Terminen ble flyttet to dager bakover forresten, så jeg retter det i terminlista vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strålende! I morgen skal jeg på UL, men jeg vet allerede svaret, jeg bare vet.. Har brukt siste uka til å v"ende meg til" at det ikke gikk denne gangen. Alle symptomer borte, og streken på graviditetstest blir lysere og lysere, noe som må bety synkende hcg nivå. Spent påneste mens nå, så vi kan se fremover.. Masse lykke til dere andre, nyt etter hvert voksende mager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, stakkars deg :/ jeg hadde det akkurat sånn som deg i vinter. Så det er litt mere nerver med i bilde denne gangen!!! Håper det ordner seg for deg, om det ikke ble denne gangen så håper jeg det klaffer neste gang <3 Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen gikk det med deg på UL??

 

Jeg skal i morgen tidlig, og har egentlig roen.. Føler på meg at det har gått fint, så hvis det ikke har det så blir det et slag i trynet! Første kontroll er på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som jeg trodde, ikke noe å se.. Jeg har brukt mye tid på åvære lei meg, så nå ser jeg fremover. Trøster meg med at noe var alvorlig galt og derfor ikke liv laga.

 

Jeg er spent på en forhåpentligvis snarlig neste runde.. Lurer på om mensen kommer og evnt når.. El om det sitter før den tid! EL kjennes godt hvertfall, men kvalme og stikkinger. Krysser det som krysses kan! Lykke til til dere andre, kos dere med alt som skjer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...