Gå til innhold

Kordan går det med alle oss med termin denne veka? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har tegn til at fødselen nærma seg? Eller som kanskje allerede har født?

Eg har ULtermin på lørdag og menstermin på torsdag, så langt lite tegn på at det vil skje noko i nærmaste framtid! :/

Hadde en del vonde kynnera og nedpress her en kveld, men det har roa seg og no er det berre litt vanlige kynnera inn i mellom. Kjeedelig :P

Kjenner eg begynner å bli litt utålmodig no, veldig lyst å møte vesleguten!! :)

Storebror kom før termin, så har forberedt meg på overtid dinna gangen sia eg har lest at det vanlig å lenger med nr 2. Meeen, begynner å bli veldig vanskelig å holde fokuset :P Vil ha han ut NOO ;) hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn har jeg det også. Vil gjerne ha han ut NÅ! Har termin om 3 dager. Begge de andre kom før tida, men det virker ikke som denne her vil ut enda. Vondt hver kveld, men aldri noe som blir til noe mer. Vi får bare holde ut, de kommer jo før eller siden, men hjelp så utålmodig og rastløs man blir !!! :)))

Skrevet

Jeg har ul-termin på lørdag og menstermin på onsdag.

Er superlei. Oppe å tuller nesten hele natta, med det jeg mener er svake rier. De kjennes godt i rygg, mage og nedover i underlivet. Og disse grusomme stikkingene i underlivet er så vond at jeg ikke klarer å gå når de står på. Har hatt veldig mye av de :(( + alle andre plager :( Orker ikke engang å ramse de opp hehehe.

Skrevet

Termin på fredag og her er det ikke tegn til noe som helst :/

Skrevet

hadde termin på fredag som var... lite tegn her:( litt utålmodig..

Skrevet

Kjedelig når det ikkje er nåkke framgang! Har hatt et par kynnera i dag, thats it. Men men :-P får satse på at fødselen starta med et pang, for nåkke fødselstegn har eg vertfall ikkje :-P så viss det har nåkke å sei må eg nok vente leenge trur eg :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...