Gå til innhold

Hvilke symptomer så langt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 uker på vei og har INGEN symptomer enda. Kun mistet mens,,,

Da jeg gikk gravid med min første fikk jeg brystspreng, hoven under armene, kvalm, trøtt....

Håper alt er ok. Har hørt at jo mer kvalm, jo bedre...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går litt opp og ned med symtoma her...

Tror ikke på at mer kvalm jo bedre... Mange som ikke er kvalm i det hele tatt:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..symptomer nå er litt trøtt, oftere på do, litt småkvalm og kjenner det litt i puppa :) men jeg kjenner flere som ikke har hatt så veldig mange symptomer, så det går helt sikkert bra med deg også :) masse lykke til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene her er bekkenløsning (iallefall en start på det:( ), mensmurringer og utmattelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. (samt litt kvalme) men visste ikke at det var start på bekkenløsning.... vet lite om bekkenløsning, annet enn at mamma var veldig plaget med det da hun fikk lillebror og at det aldri ble helt bra igjen :( må lese litt på nett om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Ømme bryst (men ikke særlig mer enn "før-mensen-øm"), litt kvalm, og veeeeldig trøtt.. Det siste kan forsåvidt skyldes kaffeabstinenser, forsøker å holde inntaket under det anbefalte :) Er 5+0 i dag. Hei, 5+1, det er over midnatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på at jeg kjennner ret... Isåfall ømme bryster, men ikke testet positivt enda... 10 dager etter el den 6.... Skal teste på nytt da... SPENT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ømme og store pupper med en gang. Og stort behov for ettermiddagslur etter jobb. Nå har jeg i tillegg begynt å ligge våken på natten, og det passer dårlig overens med ekstra behov for søvn. Plutselig kviser på skulderne, men det har heldigvis roet seg igjen. Tisser oftere. Stiv i skuldre og rygg. Drikker masse masse vann, og har fått en mage som ser ut som jeg er 3 måneder på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+6 i dag og har de siste dagene hatt mensenmurring og halsbrann.

Tok testen i dag og den var positiv, vårt først :) spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det eneste symptomet at jeg må på do hele tiden.. Bortsett fra det, har jeg sluppet billig unna foreløbig:) men, kvalmen i de to første svangerskapene mine kom ikke før uke 6/7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, uvel, munnsår, mageknip som kommer og går og hadde løs mage en dag..... Bruker ALDRI å ha løs mage ellers ;)

 

Da jeg var gravid med førstemann hadde jeg festeblødning, og blødde/spottet hver dag de tre-fire første mnd.... Hadde ikke festeblødning den gangen her og håper å slippe unna spottinga også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+0 i dag. Har mensmurringer, vondt i brystene, trøtt/utmattet, og mye luft i magen og går på fo oftere. Ellers bare litt småkvalm, men det pleier jeg å bli ellers også når jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

uff jenter her går det dååååårrrrrliggggg! Trøtt og slitten, kvalm HELEEEEEE TIDEN, svimmel,oppkast, 0 matlyst og bekkeløsning tror jeg. Veide meg igår og har gått ned 3kg allerede :( er 6+o idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ømme, hovne bryster allerede før forventet mens, så jeg var ganske sikker på at mensen ville utebli.

 

Nå er jeg bare sinnsykt trøtt... hele tiden! Og konstant sulten!

 

Er i 7. uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...