Gå til innhold

oppdatering på oss her inne?


*cocco*

Anbefalte innlegg

hvordan går det med dere, plager og positive ting? hvor langt er vi osv? jeg er 11+6 nå og går over i 2 trim. onsdag :) ellers så har jeg lagt på meg litt ja, har hatt lavt blodtrykk 90/60 så høyt blodtrykk 155/110 så her svinger det. har allerede fått vondt nede i ryggen også, men klager ikke, for jeg har sluppet unna det meste av kvalme å sånn.

hvordan går det med dere andre? å hvor mange er vi egentlig? måtte alle ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som venter paa noe godt venter ikke forgjeves osv.:)) Her er det bare aa staa paa! Jeg er i min 13 uke, 12+6, og merker ingenting til noen graviditet. Bortsett fra en kjempe oppblaast mage og et par kilo i pluss;) Og litt lite energi:/ Dette blir mitt tredje barn:)) Har ei jente og en gutt, saa det blir akkurat det samme hva som kommer! Men feelingen sier jente;)

Gleder meg til jeg kan kjenne sparka igjen!;) Naar var det igjen??

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Gøy å høre litt hvordan det går med dere:) Jeg er nå 11+6 og fikk allerede for en uke siden høre hjertelyden på første svangerskapskontroll:) Hadde en blødning i uke 6 så har vært på en tidlig ultralyd også, men var ikke så veldig mye annet enn et bankende hjerte vi så såpass tidlig. Jeg kaster opp morgen og kveld, men har allikevel lagt på meg 0,7kg. Appetitten er enorm resten av dagen. Har fått skikkelig filla på poteter, men kaster opp bare ved tanken på taco og Pepsi Max. Dette var noen av favorittene før jeg ble gravid. Er også veldig ømfintelig på lukter. Hverken jeg eller kjæresten kan bruke parfyme, da kaster jeg opp. Ellers har jeg det topp og gleder meg til å få stor babymage, ikke bare det ekstra fettet som har samlet seg nederst på magen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 13. Var på første ultralyd i går og var ganske nervøs da jeg hadde en MA i uke 13 tidligere i år. Men ultralyden denne gangen var mye mer hyggerlig. Ett lite nurk som sprellet med armer og ben. Kunne telle 5 fingre på hver hånd osv alle målinger så alt så veldig bra ut:)

Så nå kan jeg enderlig begynne å være gravid da jeg har holdt mye tilbake.

Formen er grei. Har fått lav blodprosent så er tom for energi etter jobb og mye hodepine + vondt i høyre bekken utover dagen.

Men kvalmen ga seg for ett par uker siden og jeg har fått bedre matlyst igjen så satser på at energien kommer seg nå etterhvert.

 

Ellers er jeg veldig tynn fra før så magen begynner å komme. Og på kvelden når den i tillegg er oppblåst så er det umulig å sjule så lett.

Takk for at tunika, lange skjorter osv lignende løse plagg er populært og jeg liker å gå i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11. Hittil har alt gått greit, vært på 2 tidlige ul. Grunnet siden det gikk galt sent i svangerskapet i Januar. Nå skal jeg på ul på rikshospitalet neste onsdag, og er alt greit da, så skal jeg endelig fortelle allesammen at jeg er gravid!

Ellers er formen sånn tåelig, svimler litt, og er kvalm iblant, og lite energi, men det er slik det skal være, så skal ikke klage!!

Har fått mage, men går enda an å skjule den sånn noenlunde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 13 uker i morgen og har nettopp vært på tidlig ul og sett en helt fantastisk liten baby:o). Jeg er mye kvalm og har vondt i bekkenet så er sykemeldt allerede :(. Har lagt på meg noen kg allerede siden jeg ikke klarer å være så aktiv!!. Ellers så gleder jeg meg til magen kommer for fullt, når man virkelig ser gravid ut for no ser jeg bare tykk ut hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 14 uker i dag! :) Jeg har vært super trøtt helt fra første stund, men nå begynner den å avta. Yey! Har enda ikke fått høre hjertelyden så jeg er veldig spent på kontrollen neste uke. :D Magen min syntes veldig tidlig, tidligere enn forrige gang. Da syntes den ikke før ca uke 22. Så vi går litt rundt med en tvilling følelse!!! :D Har også kjent noe liv, kjente de igjen fra sist gang. Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 14+2 i dag med nr to:) fikk høre hjertelyden på mandag:) så det var godt:) ellers har jeg hatt en del kvalme, og så dreiv jeg med oppkast i 3 uker, så det var godt det gikk så fort over siden jeg hadde 3 måneder med første mann! jeg har vert en del sliten og trøtt, men satser på det gir seg snart;) ellers har magen begynt å komme litt, å det er gøy! morro når det blir skikkelig baby mage:D ønsker alle en super helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei =)

 

Er i dag 11+2 og gleder meg masse til torsdagen! da går jeg over i 2 trimester =))

 

Jeg sliter fortsatt med bølger av kvalme, men muligens ikke like ille som før. Er utrolig trøtt! Sovna på Kino i dag lissom *flaut*. Og til dels mye luft i magen. Men ellers føler jeg meg fin =) Håper at kvalmen og trøttheten vil avta i 2 trimester. Noen med erfaring ang det?

 

Jeg kjenner en betydelig kul nå =))) jeg er litt stor fra før, så det ses ikke så veldig på meg, men jeg kjenner den fine kulen godt =) Og det er heelt utrolig herlig å kjenne! Kjenner at det blir større og større! Hatt en del vokse smerter i det siste, så helt klart at det vokser =) gleder meg til 6 mnd magen hihi!

 

Gleder meg veldig til 16 august! da er jeg i uke 13 og skal på UL! Håper å kunne se kjønnet! Artig å se om følelsen på jente stemmer eller ikke =)

 

Ønsker alle en fortsatt flott helg! og fortsatt masse lykke til med magen =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...