Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Nei, men går vi tom overfører vi penger
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Nei de siste par ukene har vi ikke så mye å rutte med. har heller ingen konto å føre over fra..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Ja, har alltid penger igjen... Ikke alltid like mye, men går aldri helt tom.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 pleier som regel å ha noe igjen. vi passer på å prioritere nødvendige ting og ikke "sløse" ting.... ser vi det begynner å bli lite på kontoen så må vi tenke på bruken..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 Ikke nødvendigvis, men det er fordi mye settes over på sparekonto, fond, høyrentekonto og regningskonto. Hvis det hender at det vi har beregnet ikke holder, overfører jeg fra sparekontoen vår.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 Har alltid penger på en eller annen konto. Men vil helst ikke bruke av sparepengene, så om det bare er 100,- igjen på brukskonto så prøver jeg å la de bli stående. Men hender selvsagt at jeg må føre over.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 har stortsett en 100-200 kr på kontoen den dagen lønningen skal komme. noen ganger har jeg mer men kommer alltid ann på hva som skjer i løpet av en mnd. nå om sommeren går det litt mer penger da vi koser oss og reist på ferie og slikt. så da er det kansje ingenting den dagen lønningen skal komme(brukt opp dagen før) men har sparekontoer og slikt som det alltids er penger på om det skulle være krise;)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #11 Skrevet 1. august 2011 Nei, ikke alltid jeg har det, men har kort på mannens konto i tillegg, så da bruker jeg bare det kortet. Har alltid penger på sparekontoen, men de rører jeg ikke. Pluss buffer på regningekontoen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 Nei, fordi jeg har ikke hele månedens forbruk på brukskontoen/kortkontoen. Jeg overfører ved behov fra de andre kontoene. Jeg er ikke rik, langt derfra. Men vi klarer oss fint slik vi har det, jeg og barna mine
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #13 Skrevet 1. august 2011 Nei, noen ganger har vi gått så bananas at vi er helt uten penger de siste par dagene. Vi har jo en fryser med mat så det går ikke utover slikt, men gu bedre vi kan være økonomiske idioter. Men stor som jeg har blitt så har jeg begynt å spare nå
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 Vi har alltid penger igjen, både jeg og sambo. Men hender såklart vi må overføre da vi pleier å fordele lønnen på sparekontoer, høyrentekontoer og diverse andre kontoer Har ikke god råd, men vi har slik at vi klarer oss fint. Vi pleier alltid å sette av litt penger hver måned itilfelle det skal komme uventede utgifter eller litt dårligere tider innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå