Gå til innhold

Sele på stranden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en badeglad 2 åring, og vurderer å prøve sele på stranden. Hun eier ikke redesl for vann.... Skal fortsette å prøve med vest også, men hun haaaaaater den, føler meg som en barnemisshandler men det er jo for hennes sikkerhet. Må også tilføye at jeg er alene, så her er det ikke 4 øyne som kan følge med, bare mine 2. Noen som har erfaring med sele på stranden, eller andre gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sele ville jeg droppet. Hva skal den være godt for? Du leker da sammen med barnet ditt i vannkanten eller? Og når ungen og du er lei, så går dere vel hjem?

Sele forbinder jeg med slappe mødre som ikke gidder å passe på ungen sin... Men det er meg da.

Skrevet

Slappe mødre gidder vel ikke ta med ungen sin på stranden, så den gidder jeg ikke ta til meg en gang!

Skrevet

Jeg har aldri brukt sele på stranden,men mine bruker vest.

De kan hate vesten så høyt de orker,men de kommer ikke i vannet uten.Det er bare ett par ganger så lærer de det.

Vesten min minste (18mnd) bruker har håndtak i toppen av kraven.Genialt

Skrevet

Jeg brukte sele på min 2 åring når vi var på stranda. hun var litt ustø, og når hun holdt på å ramle, kunne jeg forhindre det ved å dra i selen. Må tilføye at jeg var høygravid med nr to, og hadde problemer med å bøye meg;-) Men sele var topp synes jeg! Drit nå i hva andre mener. Prøv sele. Gjør det strandturen enklere, så go for it;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...