EFM Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Helt hårreisende å lese måten dere oppfører dere mot ho. Dere er voksne med barn og oppfører dere sånn? Jeg blir skremt! Stakkars dame som må ta imot all den unødvendige dritten!
Roselilly Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Det er rart - bortsett fra én gang jeg kan komme på, er de eneste gangene jeg har lagt merke til hennes nick når noen er ute etter å hetse henne. (Jeg legger generelt lite merke til nick uansett.) Synes det er helt forkastelig at noen er så feige at de gjemmer seg bak anonymknappen og går til personangrep på andre som kan kjennes igjen! Snakker om å ha lite ryggrad!!! Så til Mamma'n til Will & Ailo.... jeg vet ikke om vi er enige eller uenige i sak, men det er helt likegyldig så lenge du ikke er stygg mot noen og går til personangrep. Heftige diskusjoner er lov, så lenge man beholder respekten for de andre på siden! Du er tøff som bruker nicket ditt uansett! Fortsett med det! Håper du ikke tar deg nær av all drittslengingen om deg i kveld (og tidligere?). Fordi du er så tydelig og synlig vil vi nå bli kvitt en eller flere personer på forumet som ikke har rett til å være her. Så takk for det, Mamman til Will & Ailo!!!! :-)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Ulempen ved å ikke skjule seg bak anonymknappen:( Synes damene her inne er utrolig stygge mot hverandre når man slipper å bruke nick.
Kyllingbein Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Ja. Men det kan da ikke være mer enn et menneske? Kjenner da ingen voksne folk som oppfører seg slik mot andre jeg. Ingen barn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå