Gå til innhold

Impulstur til Danmark. Hvor kan vi bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å dra en tur til Danmark nå, men er ikke kjent i det heletatt. Hvor kan det være mulighet for å få en plass å bo nå? Hvor bør vi reise? Hva er verdt å få med seg? Alle tips mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Danland.

Der har vi kost oss masse, store og små:) Sist var vi i Hirtshals, men de ligger overalt. http://www.danland.no/

Skrevet

Egentlig ville jeg anbefalt Bornholm. (Ta båt fra Sverige.) Det er en helt fantastisk øy, både for barn og voksne. Det er foreløbig mitt paradis i Danmark. Minuset at det er en lang reise (eller det kommer jo litt an på hvor i Norge du bor..) Og det koster også litt med ferjen over. Når det gjelder overnatting, så sjekk på nett. Google it is :-)

Ellers så bor jeg selv i Århus "Smilets by", og anbefaler dere jo derfor helt klart å bo i nærheten av her. :-) Det er en helt fantastisk by, også for barn. Litt over en time til Legoland, Kort vei til Djursland, og også kort vei til Ree Park i Ebeltoft (Dyre- og narurpark). Stranden er dessuten sååå deilig :-) Det er også diverse badeland rundt omkring. Jeg vet man kan leie leiligheter billig i sentrum, men finnes også campingplasser og bed´n breakfast-er. Dessverre tror jeg ikke Danland har sommerhus i Århus-området, men kan jo være.

Lykkeønskninger fra norsklingen som trives meget godt i Danmark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...