Gå til innhold

Vil jeg se gravid ut..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. den første tiden? Eller bare "chubby"? Jeg er ca 168 høy og veier rundt 70kg, har litt for mye rundt magen og redd jeg bare vil se enda mer rund ut etterhvert, og ikke få den markerte gravidmagen.. Er det noen som kan berolige meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man ser litt chubby ut med en gang magen kommer (eller iallfall mange), det gjorde jeg forrige gang og da var jeg 60 kg og 167. Når magen VIRKELIG kommer ser man ikke chubby ut:)

Jeg er nå 64 kg, og gruer meg til chubby-perioden kommer like rundt hjørnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg nesten ser litt chubby ut allerede jeg! Har nok egentlig ikke fått så mage enda, men bare begynt å slappe av litt i musklene og holdningen... Jeg hadde sist et litt chubby utseende de par første månedene før den søte gravid magen kom, men hver gang noen så litt spørrende på meg så smilte jeg bare for meg selv og tenkte bare vent noen uker så skal du få en overraskelse :-)

 

Den gang veide jeg 60 før graviditet, og denne gangen 63 (begge gangene var/er jeg ca 160 cm høy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Husk at det ikke bare er formene som sier noe om "hvordan man ser ut".

 

Stråler du av glede og selvtillitt (og kanskje går rundt med et lurt smil om munnen fordi du bærer på en fantastisk hemmelighet) så vil nok det oppveie "chubby" intrykket.

Har du i tillegg et nyvasket skinnende hår, dufter godt og går kledd i glade farger hjelper også dette på i motsetning til å f,eks å subbe rundt i en gammel treningsdress og se trøtt og kvalm ut (selv om det kanskje er akkurat slik en føler seg nå).

 

Mange kvinner ser helt fantastisk ut som gravide, både med og uten mage og det har ingenting å si om man har litt for mye eller litt for lite fra før av, de lyser med en indre glød og har aldri vært vakrere.

Så slutt å bekymre seg over hvordan man "ser ut" det er nok av bekymringer i en graviditet som en ikke kan råde over.

 

Forresten syntes jeg dama som fronter bladet "Gravid" (i annonsespalten til høyre) med "Perfekt vekt" rett over magen ser altfor tynn og oppstæsjet ut og bildet er nok et bilde av en fotomodell som er så langt fra virkeligheten at det likegodt kunne vært bilde av en drektig gaselle. (at hun bærer en hvit kjole på hvit bakgrunn og det sorte håret henger vertikalt er også et smart triks for at hun skal se enda tynnere og vevrere ut, regner også med at bildet har vært noen runder i photoshop).

 

Så jenter! opp med haka og smil til verden, vi er kjempeheldige som er gravide og om noen skulle ha synspunkter på hvordan formene våre er eller ikke er, så kan de bare ryke og reise, vi skal bli mammaer!

 

Selv er jeg 157cm og veier 50 kg og chubby kan jeg også lett få meg til å se ut, det trenger overhodet ikke ha noe med høyde, vekt eller form å si.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre av en kamerat tidligere i sommer at jeg så så bra ut. Om jeg hadde vært mye ute i sola etc? Jeg hadde jo egentlig ikke det. Men jeg har hørt at man får en egen glød når man er gravid. At vi har noe tiltrekkende i oss fra naturen sin side.

 

Mamma (som heller ikke vet noe enda) sa til meg i går at jeg hadde sånn akkurat passe vekt nå (har gått litt opp og ned siste årene pga sykdom). At jeg var veldig fin. Hyggelig å høre det :) Håper ikke jeg har gått ned i vekt da :/ tror ikke det.

 

 

Men vi er jo så flotte :)

 

PS: er 8+2 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...