Gå til innhold

Flere barn... mangler motivasjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter nummer tre, og så plutselig da jeg logget meg inn at det er 72 dager til forventet termin. De to første kom begge for tidlig, så det er ihvertfall ikke sannsynlig at jeg blir på overtid. Men... med de to første har jeg strikket, vasket, handlet, ordnet og ryddet... Så langt denne gangen, har jeg gjort INGENTING! Føler ikke at jeg orker! Orker ikke jordmor, går kun en sjelden gang til fastlege, skyr unna folk som snakker om fødsel!!!!

Er jeg unormal? Den lille er jo ønsket!!!! Fatter ikke noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter selv nr 3 og er langt mer avslappet enn med de to forrige mtp styring og stelling til babyen kommer. Har jo massevis av klær etter de 2 første, skapene er fulle av sengetøy, tepper, vogn, flasker og annet som trengs. Har to gutter og venter jente, så litt rosa har jeg handlet:-) Har vel også skjønt at jeg pakket altfor mye inn i skapene tidligere, mye unødvendig som ble handlet inn. Har heller ikke begynt å finne fram og vaske ting, synes det er for tidlig selv.

 

Du har jo sikkert skapene fulle av klær og utstyr, så det trengs jo ikke all verden til den lille, og hva kommer til oppfølging så har vi jo vært gjennom dette før så vi har ikke behov for så mye utover de faste timene hos lege.

Så kan det det jo hende at du er mer sliten nå enn når du gikk gravid med de to andre. Masse å gjøre og følge opp med to barn, så både fokus og overskudd er litt annerledes (med meg iallefall).

 

Blir spennende med 3 barn og storebrødrene gleder seg masse:-)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...