Gå til innhold

UL i dag, ingen hjerteslag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på tidlig ul pga. smeter i forbindelse med eggleder, for å utelukke graviditet i eggstokk ble det ul, hjertet slo ikke men jeg er bare 5 uker + 3 dager kanskje, men emryoet lå godt inn i livmoren å livmorhalsen var lukket, så vet ikke om jeg skal ta det som gode nyheter eller dårlige, jeg blir å gå å bekymre meg hele tiden da det ikke var noe hjerte slag, jeg har også blødninger men pga. det så så fint ut i livmoren mente legen dette kom fra livmorhalsen og at det var helt normalt i begynnelsen av svangerskap. ? jeg sitter egentlig bare igjen med masse spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

 

Jeg vet ikke når hjertet begynner å slå , men trodde det var i uke 6 -7.

 

Ville bare foreslå at du tar en ny ultralyd om 2 uker hos en som er flink med ultralyd av gravide - altså en som gjør det hver dag. Jeg går til en privat gynekolog som har lang erfaring med gravide og ultralyd. I større byer har en mange muligheter til å ta ultralyd.

 

Har lest litt her inne og det er mange som har hatt blødninger hvor det har gått helt fint. Det finnes mange typer blødninger som er helt normale. Det er bare når du blør ekstremt mye og har veldig vondt samtidig at det er unormalt.

 

Prøv å ikke bekymre deg !

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var selv på tidlig UL i dag, grunnet blødning for 1 uke siden... er 7+3 og det var hjerteslag der :) hun som tok undersøkelsen sa det var vanlig at hjerte slo fra ca uke 7 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...