Gå til innhold

sååå vanskelig med navn altså!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så frustrert!!!!!!!!

Jeg klarer ikke bestemme meg for navn til lillemann!!!

Har to gutter og en jente fra før, og venter enda en liten gutt. Gikk helt fint å finne navn til de andre ungene, men denne gangen klarer vi altså ikke å bli enige:-D Vi klarer jammen ikke å hoste opp forslag heller forrestn:-D Jeg har egentlig forelsket meg i Oliver, men klarer ikke å bli enig med mannen min. Er det noen som kan foreslå noen navn, kansje vi klarer å finne ett blant de???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Leon, Mikkel, Romeo, Dennis, Emil, Eliah, Luca, Milo, Robin, Jona, Melvin, Victor, Olai og Olav er fine guttenavn :)

Skrevet

Jeg har nå bare kommet meg såvidt inn på 2. trimester og stresser ikke akkurat med det ennå. ALikevel har jo tanken slått meg, og jeg klarer altså ikke å komme på ett eneste navn, gutte eller jentenavn, som jeg synes virkelig er fint! Forrige gang var det enkelt som bare det, men nå...! Jentenavn er jo helt sjanseløst! Nei, utsetter i det lengste ;-)

De navnene som er nevnt hos oss, men som hverken han eller jeg synes er noe som slår oss imot er:

Tobias, Aleksander, øh... det var da flere *hm* Ja, som sagt.. Stusselige greier.

Har ingen jentenavn. Jeg har tenkt litt på Sara, men er veldig usikker altså. Syntes Emma var veldig fint før, men så ble det jo så poppis. *sukk* Hva med Ingenting? Kan da vel gå på både gutt og jente? he he he

Skrevet

Embrik,oleander,Eskild,Sverre,Magnus,Svenn,Teodor,Birk,Sondre,Tobias,Loke... Ja det var nå noen :)

Skrevet

Navn til første gutt gikk veldig fint, men nummer to nå har vært vanskelig.. Tror kanskje vi har blitt enig.. Har i hvertfall funnet navn som begge liker nå.. Fabian..

Skrevet

tusen takk for mange fine forslag, litt mer å jobbe med nå:-)

Skrevet

Kjenner det der....

Her er en liten liste til inspirasjon med noen guttenavn jeg synes er fine:

Aksel

Adam

Aron

Ares

Søren

Simon

Olander

Ole

Jakob

Ulrik

Leo

Morten

Mathias

Mikkel

Theodor

Joakim

Lykke til! :)

Henrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...