trippel til quattro Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Blir så frustrert!!!!!!!! Jeg klarer ikke bestemme meg for navn til lillemann!!! Har to gutter og en jente fra før, og venter enda en liten gutt. Gikk helt fint å finne navn til de andre ungene, men denne gangen klarer vi altså ikke å bli enige:-D Vi klarer jammen ikke å hoste opp forslag heller forrestn:-D Jeg har egentlig forelsket meg i Oliver, men klarer ikke å bli enig med mannen min. Er det noen som kan foreslå noen navn, kansje vi klarer å finne ett blant de???
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Synes Leon, Mikkel, Romeo, Dennis, Emil, Eliah, Luca, Milo, Robin, Jona, Melvin, Victor, Olai og Olav er fine guttenavn
Underveis --> Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Jeg har nå bare kommet meg såvidt inn på 2. trimester og stresser ikke akkurat med det ennå. ALikevel har jo tanken slått meg, og jeg klarer altså ikke å komme på ett eneste navn, gutte eller jentenavn, som jeg synes virkelig er fint! Forrige gang var det enkelt som bare det, men nå...! Jentenavn er jo helt sjanseløst! Nei, utsetter i det lengste ;-) De navnene som er nevnt hos oss, men som hverken han eller jeg synes er noe som slår oss imot er: Tobias, Aleksander, øh... det var da flere *hm* Ja, som sagt.. Stusselige greier. Har ingen jentenavn. Jeg har tenkt litt på Sara, men er veldig usikker altså. Syntes Emma var veldig fint før, men så ble det jo så poppis. *sukk* Hva med Ingenting? Kan da vel gå på både gutt og jente? he he he
Harfåttprinsen:) Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Embrik,oleander,Eskild,Sverre,Magnus,Svenn,Teodor,Birk,Sondre,Tobias,Loke... Ja det var nå noen
♥sebastian3003♥ Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Navn til første gutt gikk veldig fint, men nummer to nå har vært vanskelig.. Tror kanskje vi har blitt enig.. Har i hvertfall funnet navn som begge liker nå.. Fabian..
trippel til quattro Skrevet 3. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2011 tusen takk for mange fine forslag, litt mer å jobbe med nå:-)
Giss Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Kjenner det der.... Her er en liten liste til inspirasjon med noen guttenavn jeg synes er fine: Aksel Adam Aron Ares Søren Simon Olander Ole Jakob Ulrik Leo Morten Mathias Mikkel Theodor Joakim Lykke til! Henrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå