Gå til innhold

Lykke <3


Termin 6. April <3

Anbefalte innlegg

Hei :) da ble det to streker på testen, og ingen kommer til å få vite noe før det har gått ihvertfall 12 uker. Jeg har stor mulighet til å miste siden jeg har mistet to ganger før i år, så det blir å krysse fingrene. Denne gangen skal det gå bra :)

Jeg har en flott gutt som er 5 år gammel som jeg og mannen setter høyest pris på i livet <3

Og denne gangen er det 6. April vi venter en gullunge :)

Det blir spennende å følge med her inne på terminklubben, og prate med andre og spesielt siden man ikke prater med noen i omgangskretsen ellers i hverdagen :)

 

Masse lykke til alle sammen.

klem fra ei som er lykkelig og tar dag for dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk skal du ha :) blodtypeimmunisering er noe kjipe greier..jeg unner ingen å bli plaget med det C",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse og lykke til! :D Krysser fingrene for deg XX.

 

Testet selv posetivt i dag, hurra! :D Er selv kjempespent på om det går bra, mistet en tidligere i år, men er svært posetiv denne gang :)

Fikk opp 5.april som termindato<3 Spennende at jeg fant denne siden, så har jeg noe å snakke med, når det må holdes hemmelig for venner og familie i mange uker til enda :)

Har heldigvis en fantastisk kjæreste som støtter meg :) bare synd han er bortreist akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) så koselig at du fant veien inn hit da. Gratulerer så mye, håper det går bra denne gangen for deg også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...