Termin 6. April <3 Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hei da ble det to streker på testen, og ingen kommer til å få vite noe før det har gått ihvertfall 12 uker. Jeg har stor mulighet til å miste siden jeg har mistet to ganger før i år, så det blir å krysse fingrene. Denne gangen skal det gå bra Jeg har en flott gutt som er 5 år gammel som jeg og mannen setter høyest pris på i livet <3 Og denne gangen er det 6. April vi venter en gullunge Det blir spennende å følge med her inne på terminklubben, og prate med andre og spesielt siden man ikke prater med noen i omgangskretsen ellers i hverdagen Masse lykke til alle sammen. klem fra ei som er lykkelig og tar dag for dag.
Tess30 Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Gratulere så masse, kryssse fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen!
Termin 6. April <3 Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2011 Tusen takk skal du ha blodtypeimmunisering er noe kjipe greier..jeg unner ingen å bli plaget med det C",)
cat_29 Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Gratulerer så masse og lykke til! Krysser fingrene for deg XX. Testet selv posetivt i dag, hurra! Er selv kjempespent på om det går bra, mistet en tidligere i år, men er svært posetiv denne gang Fikk opp 5.april som termindato<3 Spennende at jeg fant denne siden, så har jeg noe å snakke med, når det må holdes hemmelig for venner og familie i mange uker til enda Har heldigvis en fantastisk kjæreste som støtter meg bare synd han er bortreist akkurat nå...
Termin 6. April <3 Skrevet 10. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2011 Tusen takk så koselig at du fant veien inn hit da. Gratulerer så mye, håper det går bra denne gangen for deg også <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå