Gå til innhold

Lykke <3

Termin 6. April <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) da ble det to streker på testen, og ingen kommer til å få vite noe før det har gått ihvertfall 12 uker. Jeg har stor mulighet til å miste siden jeg har mistet to ganger før i år, så det blir å krysse fingrene. Denne gangen skal det gå bra :)

Jeg har en flott gutt som er 5 år gammel som jeg og mannen setter høyest pris på i livet <3

Og denne gangen er det 6. April vi venter en gullunge :)

Det blir spennende å følge med her inne på terminklubben, og prate med andre og spesielt siden man ikke prater med noen i omgangskretsen ellers i hverdagen :)

Masse lykke til alle sammen.

klem fra ei som er lykkelig og tar dag for dag.

Skrevet

Gratulere så masse, kryssse fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen!

Skrevet

Tusen takk skal du ha :) blodtypeimmunisering er noe kjipe greier..jeg unner ingen å bli plaget med det C",)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til! :D Krysser fingrene for deg XX.

Testet selv posetivt i dag, hurra! :D Er selv kjempespent på om det går bra, mistet en tidligere i år, men er svært posetiv denne gang :)

Fikk opp 5.april som termindato<3 Spennende at jeg fant denne siden, så har jeg noe å snakke med, når det må holdes hemmelig for venner og familie i mange uker til enda :)

Har heldigvis en fantastisk kjæreste som støtter meg :) bare synd han er bortreist akkurat nå...

Skrevet

Tusen takk :) så koselig at du fant veien inn hit da. Gratulerer så mye, håper det går bra denne gangen for deg også <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...